Het progje dat bij mijn videocard zat (winfox) heeft een hardware monitor (temp en fanspeed ed). Deze deed het in win98 nog wel, maar in XP niet meer.
Is hier misschien een fix voor ofzo?
Verwijderd
Misschien nieuwste detonator drivers van Leatdek downloaden??Op woensdag 09 januari 2002 22:45 schreef epsilon het volgende:
Het progje dat bij mijn videocard zat (winfox) heeft een hardware monitor (temp en fanspeed ed). Deze deed het in win98 nog wel, maar in XP niet meer.
Verwijderd
O sorryOp woensdag 09 januari 2002 22:52 schreef epsilon het volgende:
het gaat hier helaas niet om drivers maar om het progje wat erbij zit. Toch bedankt voor je reactie.
ik hop dat het deze isOp woensdag 09 januari 2002 22:53 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
O sorry![]()
Ps misschien deze ftp://ftp1.leadtek.com/usa/winfox/2/winfox20.zip
Verwijderd
Ben naar andere link aan het zoeken , hij deed het net wel ping van 160 ofzo , maar toen zelf niet gedownloadOp woensdag 09 januari 2002 23:05 schreef epsilon het volgende:
[..]
ik hop dat het deze is
maar, dit zijn nuttige replies iig
tnx
[edit]
als de ftp het tenminste zou doen
tnxOp donderdag 10 januari 2002 01:50 schreef JoshuaS het volgende:
Heb ook XP/Leadtek GF3 en bij mij werkt hardware monitoring wel echter niet via het winfox progje maar via eigenschappen beeldscherm>instellingen>geavanceerd>winfast advanced setting>display hardware monitor
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Leslie !Op dinsdag 09 juli 2002 14:30 schreef Arfman het volgende:
Thx for clearing that up Glorix.
Wie is de meid in je usericoon ?![]()
Verwijderd
LeslieOp dinsdag 09 juli 2002 14:30 schreef Arfman het volgende:
Thx for clearing that up Glorix.
Wie is de meid in je usericoon ?![]()
Verwijderd
volgens anderen werkt het gewoon onder win98 en de TDH versie met hardware beveiliging word niet verkocht in nederlandOp dinsdag 09 juli 2002 13:56 schreef GloriX het volgende:
Op die winfast 250 zit iid geen hardwaremonitoring. Ontzettend stom van Leadtek.
Verwijderd
Kan je die even linken dan.Op dinsdag 09 juli 2002 17:08 schreef dune3002 het volgende:
[..]
volgens anderen werkt het gewoon onder win98 en de TDH versie met hardware beveiliging word niet verkocht in nederland
Verwijderd
Mail toch maar niet dat kan m'n box niet aan. En hij doet het blijkbaar ook nietOp dinsdag 09 juli 2002 18:07 schreef Catch22 het volgende:
er is een werkende.. ik zoek hem ff voor je op..
EDIT ik heb hem.. kweenie waarvandaan, maar ik heb hem lokaal. ik heb geen webspace (hijs 8 mb).. dus mail maar als je hem wil hebben: maxkeyner@home.nl .. of als je webspace hebt...
naam van de file: WinFox_20_20304 kan je ook wel opzoeken anders op de ftp
Verwijderd
Dit progje doet het alleen op de leadtekkaarten waar een H achter staat. Dus de 250 tdH. De H van Hardwaremonitoring. Jammer maar helaas.Op woensdag 09 januari 2002 22:45 schreef epsilon het volgende:
Verwijderd
H = hardware protection voorals ie te warm word.Op woensdag 10 juli 2002 01:06 schreef Digibilly het volgende:
[..]
Dit progje doet het alleen op de leadtekkaarten waar een H achter staat. Dus de 250 tdH. De H van Hardwaremonitoring. Jammer maar helaas.
Digibilly
Jammer, ben ik genaait, ik dacht dat het zou moeten werken.