Toon posts:

zip disk in cd-rom 'gat'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allo :),

Ik zit hier eigelijk met een klein prob, mijn pa wil graag zijn zip disk die in de router zit in zijn pc, want als de router plat wil 'gaan' dan wil ie nog wel eens out freaken, maar er zitten alleen in die pc 'gaten' voor cd-rom spelers... zijn er geen verkleinings sleuven die het mogelijk maken dat ik de zip in die pc kan doen zonder dat er een open stuk omheen zit?

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:07

Phydomir

Dennis

Die zijn er wel. Mijn broertje heeft er nml. zo een, ik weet alleen niet waar die te koop zijn. (hij ook niet, heeft uhm maar gekregen)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 22:19 schreef Webmasterok het volgende:
Allo :),

Ik zit hier eigelijk met een klein prob, mijn pa wil graag zijn zip disk die in de router zit in zijn pc, want als de router plat wil 'gaan' dan wil ie nog wel eens out freaken, maar er zitten alleen in die pc 'gaten' voor cd-rom spelers... zijn er geen verkleinings sleuven die het mogelijk maken dat ik de zip in die pc kan doen zonder dat er een open stuk omheen zit?
Ik heb er wel nog 1tje, 1 nadeel, Hij is DONKER grijs

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

Bij meeste pc-zaken kun je die dingen gewoon kopen, worden ook vaak voor floppy-drives gebruikt.

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 22:25 schreef Viper3.5 het volgende:

[..]

Ik heb er wel nog 1tje, 1 nadeel, Hij is DONKER grijs
Mmmm, denk dat ze in de winkel toch wel in meerdere kleuren verkrijg baar zijn, mare, maakt id. niet erg veel uit, mn pa heeft ut toch alleen voor beetje mail, text verwerking, en staat er niet bepaald voor de sier :)....

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:28

Spooksel

Spooksel!

oftewel... de wil een 3.5" device in een 5.25" bay.

bij iedere pc zaak zijn die rekjes met bijpassend front wel te koop!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 22:38 schreef spooky2 het volgende:
oftewel... de wil een 3.5" device in een 5.25" bay.

bij iedere pc zaak zijn die rekjes met bijpassend front wel te koop!
Hebbe die dingen een bodem, er aan hangen? Want ut is er allemaal wat leegjes onder die bay :)...

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:28

Spooksel

Spooksel!

Op woensdag 09 januari 2002 22:40 schreef Webmasterok het volgende:

[..]

Hebbe die dingen een bodem, er aan hangen? Want ut is er allemaal wat leegjes onder die bay :)...
daar zijn die rekjes nou net voor gemaakt ;)

je schroeft de zip drive erin vast zodat ie er niet uit donderd... en daarna hang je het geheel in een "cd-rom gat" :)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 16:20
FDD bracket moet je hebben.
Het liefst ook eentje met een voeding adapter Groot>klein.

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Pagina: 1