Audigy... hoe EAX uit te zetten?

Pagina: 1
Acties:

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:20

Willybubba

Nut up or shut up.

Topicstarter
Ik heb dus een Audigy kaart in combinatie met een MSI K7T Pro 2a Mobo. Ik krijg bij het spelen van RTCW gekraak over mijn (Inspire 5300 5.1) Boxen. Hiervoor had ik dat ook, maar dat heb ik opgelost door gewoon in Surround Mixer alles op geen effecten te zetten. Ook de VIA Latency Patch is eroverheen geweest. Vanmiddag sloot ik me boxen aan... en jawel. Probleem is terug. Is er een manier om EAX uit te schakelen, misschien via een tweaktooltje oid... want ik weet het niet meer en ik denk dat het aan EAX ligt... :'(

Edit: Typos...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:24

MartNL

Met je muis klikken. |:( |:(
|:(

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Tis denk gewoon een driver issue, probeer eens een andere driver , eax zou gewoon zonder gedoe goed moeten werken... , zekers op de audigy !!
Of heb je ergens extreme ruis?, zit het hem alleen in eax , of ook in normale wavejes :), welk OS hebbie, winXP?

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:20

Willybubba

Nut up or shut up.

Topicstarter
Ik heb WinXP... nieuwste drivers. En klikken: best... waarop? D`r zit niet zomaar een knoppie EAX uit ofzo. Wel effects off... en DAT heb ik al gedaan. Helpt niet.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:22

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

EAX kun je gewoon met 1 klik uitzetten.

Je krijgt bij de geluidskaart ook dat proggie van creative dat moet je effe openmaken en dan aan de rechtse kant moet je een menu laten uitschuiven en daar kun je het aan/uit zetten.

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Dat gekraak is geen EAX instelling maar een bug met je chipset, zie http://www.deinmeister.de/mvp3_zlt_e.htm om het probleem te verhelpen :)

directe link naar de bugfix download: http://www.deinmeister.de/mvp3_zlt.zip
Pagina: 1