Toon posts:

Ghost recon weggeschop tijdens verbinden???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ALs ik bij ghost recon een game via internet wil doen dan word ik iedere keer net voor we aan een spel kunnen beginnnen er afgeschop. Mijn pc start opnieuw op. In het begin ging het ongeveer een keer of 10 goed en nu lukt het me niet meer, heeft iemand hier een oplossing voor????

Ja, ik heb de search gebruikt, stond het volgens mij neit in. (alvast voor de eerste wijsneus die het vraagt)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:48
Search al gebruikt ;) :P

Misschien dat er een patch voor is uitgekomen ofzo, anders ff opnieuw installen (beetje botte methode maar werkt altijd)

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
reeds geprobeerd, heb ook al op ghstrecon.com gekeken in de oplossingen lijst, maar kon ik ook niks vinden. Reinstallen heb geen nut.

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens The WILL, je doet je ondertitel wel eer aan om mij te vragen of ik de search heb gebruikt. :P

• The Will
Hmmm vaag, al geprobeerd om alle instellingen op Default te zetten en dan kijken of ie het doet?

Edit: Daarom hebbik um ook hè :) Maar let op de smilies was dus niet serieus bedoeld maar ik moest het gewoon ff vragen vanwege die laatste regel van je eerste post ;)

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
YEP, ok niet. (lijkt wel een chatbox zo snel. :)

• The Will
Hmmmm I'm running out of ideas. Ik heb echt geen idee. Doet ie dit ook als jij zelf host? Anders moeje gewoon zelf gaan hosten en dan de rest jou laten joinen i.p.v. andersom.

Edit: En de reden dat het zo snel gaat is omdat ik verder nix te doen heb, en ik van spellen nog wel iets afweet en van hardware veel minder. En verder vinnik spellen veel interessanter.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Weet ik ook wel, vandaar ook mijn smily. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee, nooit geprobeerd, maar dat wil ik ook niet. Ben niet zo populair, schiet iedereen af :9 (is dus een geintje he) maar ik wil gewoon kunnen joinen. Ik kom hier om mijn problemen op te lossen, niet om ze te omzeilen. 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Hardware is mijn thing, en dan metname koeling, de rest ook wel, maar koeling vind ik helemaal top. zie mijn site (zie daarvoor mijn sig ;) )

Verwijderd

Topicstarter
Mag ik na een uur gaan schoppen???? :Y)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Van mij wel hoor :X :P
Maar ik kan je verder niet helpen, soz :(

Steam

• The Will
Neuj eigenlijk mag het niet maar goed, ik moet je ook een antwoord schuldig blijven.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Heb net nogmaals opnieuw geinstalleerd, mocht helaad niet baten. Dus ik sta nogsteeds open voor suggesties. Alles gaat overigens goed in de missies, het is enkel wanneer het spel moet starten in multiplayer en dat deed ie dus eerst wel en nu niet meer.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 17:46

Bezulba

Formerly known as Eendje

kheb last van een soort geliojk probleem, als ik een server wil joinen dan blijft ie hangen op connecting... en dat gaat uren door :(

kheb er ook nog geen oplossing voor gevonden

blup

Verwijderd

Topicstarter
Klote spel. Heb iemand anders er een werkende oplosing voor toevallig?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Je hebt niet toevallig een illegale versie, dan krijg je idd dit soort dingen. De 1e ISO was nl een Beta versie en niet compatible met de retail versie.

Verwijderd

Topicstarter
Ah, dan zal dat het zijn, oplossing is zeker de legale versie kopen :). Ga ik dat toch maar doen, want vind het wel een tof spel. Bedankt.
Pagina: 1