Op vrijdag 11 januari 2002 23:05 schreef Chello200 het volgende:
Ik kan je 1 ding zeggen. Als die OS niet van een zo'n packard hell recovery disk vandaan kom, kan je rekenen dat ie geheid gaat stotteren je pc.
Juist het omgekeerde- de PB software is echt troep, als je het eraf gooit stabiliseren die dingen eindelijk- het is gewoon A-merk spul verder (grotendeels MSI).
Die troep , die drivers van al die hardware onderdelen , die ben je allemaal kwijt en kun je ook niet meer downloaden , ze staan wel op die recovery cd maar ten eerste niet voor windows xp en ten tweede zijn ze beveiligt tegen het installeren op een os die niet van Packard Hell is
En jij weet niet waar je over blaat- nog nooit over een .cab file gehoord? Daar zitten al die drivers 'beveilig
d'. Verder niet zo gek dat daar niet drivers voor andere OSsen in zitten. Ik heb flink zitten kloten, maar hooguit 1 onderdeel gevonden waar je niet me XP mee uit de voeten kan (de Aztech Q3D-II soundcard). Waar, er zijn niet voor alle onderdelen WinXP drivers, maar met een beetje prutsen met Win2K drivers en XP/2K drivers voor andere onderdelen met gelijke chips is de rest aan de praat te krijgen. Precies zoals je met elke andere lading onderdelen moet doen.
Kijk voor de lol ff bij Compaq, HP en Dell voor XP drivers voor legacy producten. Daar moet je PB mee vergelijken.
Merk PC met door tweakers uit losse onderdelen samengestelde systemen is onzinnig- tuurlijk dat je zelf iets beters kunt samenstellen (althans dat hoop ik ten zeerste voor je, want ongefundeerde posts als dat doen het ergste vermoeden

)