2030Wp + 2520Wp PVoutput
dat ga je toch zien aan de buitenkant ben ik bang.... en dan hoeft het van mij al niet meer.. tis leuk als het 'onzichtbaar' kan..
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Verwijderd
hmmz als je t goed doet niet... niet als een bouwvakker te werk gaan dan kun je beter meteen gedag zeggen.. uiterst platte schroevendraaiers nemen.. liefst natuurlijk gewoon een siemens setje.. en dan boven beginnen en dan de zijkanten die zitten met 3 kleine stukken aan iedere kant bevestigt.Op woensdag 09 januari 2002 21:51 schreef Geronimoos het volgende:
dat ga je toch zien aan de buitenkant ben ik bang.... en dan hoeft het van mij al niet meer.. tis leuk als het 'onzichtbaar' kan..
neuj ben geen bouwvakker hoor... maar toch lastig om het gelijk goed te doen.
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Verwijderd
tja heb je geen oude siemens ofzo waar je het mee kan proberen ?Op woensdag 09 januari 2002 22:14 schreef Geronimoos het volgende:
neuj ben geen bouwvakker hoor... maar toch lastig om het gelijk goed te doen.
Nope... MAAAAR ik heb hem open!! zonder beschadigingen. Maar ik zit nu is naar die kleine ledjes te kijken, die zijn ERG klein!
hoewel ik toch wel wat smd solderen (playstation 2) gewend ben...
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Verwijderd
ze zijn idd niet groot.Op woensdag 09 januari 2002 22:33 schreef Geronimoos het volgende:
Nope... MAAAAR ik heb hem open!! zonder beschadigingen. Maar ik zit nu is naar die kleine ledjes te kijken, die zijn ERG klein!hoewel ik toch wel wat smd solderen (playstation 2) gewend ben...
ik weet nog niet of ik eraan ga beginnen... thinking...
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Pagina: 1