sb live 5.1 Player ! en dtt3500

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 23:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Topicstarter
ik heb dus een sb 5.1 player en wil creative playworks dtt 3500 kopen nu is mijn vraag kan ik deze digitaal aansluiten op mijn sb player 5.1 op mijn sb live zit een din uitgang maar dat is zo'n orangne uitgang ding bij de dtt 2200 zit namelijk wel 3 van die stekkertje waaronder zo'n oragne ding dus kan je ze er alle 3 in doen maar bij de playworks zit een soort ps2 uitgang ( din connector ) hoe krijg ik dat op mijn sb live 5.1 player zit er een verloop bij ofzow :?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Verwijderd

Nog nooit van punten en komma's gehoord ? :+

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
sorry dat ik slecht is spelling ben dyslectie ( hoe schrijf je dat snap je :P )

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Je hebt al die zooi aan kabels niet nodig. Je douwt kabeltje in de digital out (GELE uitgang) van je SBLive!5.1 die gaat naar de spdif ingang van je DTT3500. Klaar.

Neemt trouwens niet weg dat ik het bijna oneens ben met je keuze voor de DTT3500. Mijn vraag: waarom wil je persé die set aanschaffen. Het is uiteraard jou keuze, maar het zou zonde zijn F750,- voor een set uit te geven als er betere alternatieven zouden zijn.

BTW. als je dyslectisch bent kun je nog gewoon punten en komma's zetten en kun je zinnen met hoofdletters beginnen hoor. Dat heet interpunctie, iets anders dan spelling :)
Bij ons zit ook iemand die dyslectisch is, heeft moeite met spelling, maar niet met het zetten van punten en comma's.

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
ik wil die set omdat hij lekker goedkoop is bij alternate ik ga mijn nieuwe pc namelijk helemaal bij alter nate bestellen alles op een rekening voor pc prive project maar hoe psies zit t mat die aansluiting foto's ? ik wil wel 5.1 didital :) en op die 5.1 player zit niet zo'n zelfde uitgang als de din ingang op de 5.1 player hoe gaat dat dan psies

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 21:50 schreef Yokozuna het volgende:
Je hebt al die zooi aan kabels niet nodig. Je douwt kabeltje in de digital out (GELE uitgang) van je SBLive!5.1 die gaat naar de spdif ingang van je DTT3500. Klaar.
geel ? ik heb geen sb live 1024 he !!!

ik heb een 5.1 player daar zit een extra dunne iets dunere dan die andere front rear uit gangen uitgang op en die is bruin / oragne meer oragne als bruine uitgang op niets geels dus daarom vraag ik me af hoe dat kan omdat op mijn player zo'n raar din uitgang din zit

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Op de SBLive! 5.1 zit een gele uitgang. Die heet "digital out".

De andere kant van het kabeltje doe je in de DTT3500 set.
In de "SPDIF-IN" ingang.

Dus een kabeltje met aan de ene kant een 3.5 mm jackplug (klein normaal plugje) en de andere kant een COAX aansluiting. Alle kabeltjes zitten netjes erbijgeleverd.

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
w8 ik icq je wel ff foto mag jij gele uit gang aanwijzen oke

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
deze link via icq gehad staad wat info over http://www.soundblaster.com/products/gamer5.1/

maar is de dtt 3500 goed kwa geluid ? beter als 4.1 wat ik nu heb dtt3500 heeft mooie center speaker met best wel wat vermogen :)))

• BruceLee

BruceLee

Topicstarter
moet ik dan hier verdergaan dit doe ik dan maar ik hoor dat ik beter voor creative megaworks kan gaan omdat fps 2000 en dtt3500 niet zo'n geluids kwaliteit verschil is

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Alsof er alleen maar Creative geluidssetjes zijn op deze planeet. Er is zoveel te koop, en als je een DTT3500 kan betalen, kan je ook nog wel veel mooiere setjes betalen.

Drie tips:
- zogenaamde digitale setjes zijn onzin. Het signaal wordt altijd analoog gemaakt, bij een "digitaal" setje gebeurd dat alleen één meter verderop.
- staar je niet dood op 5.1 setjes. Een 4.1 setje kan veel beter zijn, en zelfs een stereo setje kan veel beter zijn, ook voor films.
- gebruik de search, hier zijn al tienduizend topics over geweest, er staat vast wel wat nuttige info in voor jou in een van die topics.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topic 100.000

Die sets zijn voor elkaar gemaakt en kunnen op elkaar worden aangesloten jah :O

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.