Pro Logic II software decoding

Pagina: 1
Acties:

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-08 12:21
Ik zie nu op de PowerDVD dat deze Pro Logic II decoding ondersteund, houd dit dan in dat als ik een Soundblaster Live of audigy met 5.1 uitgang koop dat me pc met powerDVD geluid kan decoderen met Pro Logic II ????!?!?!?!

Als dat zo is hoef ik meteen niet meer up te graden naar nieuwe receiver !
:))))))))))))))))))))

Gewoon kaartje halen voor f 100,- :)

• Reveal!
lekker kut weer ...
de live of de aureal gebruiken de center/sub uitgang ook als digitale uitgang ...
dus ik kan ehm eigenlijk alleen of analoog aansluiten of alleen digitaal tenzij ik de hele tijd stekkertjes wil gaan ompluggen :((

Kent iemand een kaartje die redelijk geprijsd is die het wel gescheiden heeft ?
(geen zin om er een met Livedrive te kopen)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Koop zo'n extention board voor je SBlive (hoontech) (zie SB faq) en sluit daar het digitale kabeltje op aan.

Hoef je alleen de kaart maar om te schakelen, als je wil switchen (software). Misschien gebeurt dit wel automatisch?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Reveal!
Op donderdag 10 januari 2002 01:48 schreef JvS het volgende:
Koop zo'n extention board voor je SBlive (hoontech) (zie SB faq) en sluit daar het digitale kabeltje op aan.

Hoef je alleen de kaart maar om te schakelen, als je wil switchen (software). Misschien gebeurt dit wel automatisch?
tering die dingen zijn bijna net zo duur als de kaart zelf :'(

• Reveal!
Op donderdag 10 januari 2002 01:48 schreef JvS het volgende:

Ik heb zo'n hoontech ding besteld met SB Live ... maar wat houd die coax front en coax rear in ?
coax is toch net zoals die toslink gewoon digitaal ? (bedoel dus in het signaal zit toch het geluid voor alle speakers ?, ik heb geen 2 digitale ingangen op me versterker voor 1 bron (dus voor front en rear))