Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
dan ben je niet de enigeOp woensdag 09 januari 2002 21:41 schreef Merely het volgende:
Ik snap je topictitel niet echt...
maare maxtor is een goed merk hoor. heb net een maxtor 60 gb 7200 tpm gekocht.
een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
Geen problemen mee. Als je echt het beste wil moet
je IBM kiezen.
En als je een beetje het nieuws volgt dan zul je ook wel opgemerkt hebben dat Maxtor heet meest innovatieve merk op dit moment is. Zij hebben namelijk al 160Gb in een harde schijf weten te proppen, terwijl andere merken op en rond de 100Gb zitten.
...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""
Verwijderd
Snap ik niet, heb een maandje geleden op mijn werk ongeveer 100 IBM disks laten vervangen omdat ze bij bosjes uitvielen! Na uitval van 14 disks hebben we de rest laten vervangen, dat risico kan je niet nemen, mirror of niet!
Voor thuis, ik heb maxtor of Seagate, beide ben ik erg tevree over
Ik heb hier zo'n 40 GB liggen, maar hij presteert ronduit slecht.
Niet vooruit te branden, fdisk en format duurt op die 40GB maxtor langer dan op mijn 30 en 60 GB Seagate bij elkaar, de hdd wordt niet goed gedetecteerd doordat die klotejumpers niet kloppen en voordat ik hem kon gebruiken moest ik dat kreng eerst debuggen.
Ik ga binnenkort testen hoe een hdd reageert als hij bezig is en krijgt ineens een klap van een voorhamer
MAXTOR = KLOTE
koop een Seagate ofzo, die werken pas echt goed.
wat voor maxtor heb je precies? ik heb zon d740x en die werkt goed, totaal geen problemen mee, stukken beter dan de samsung en quantum die ik al had.... maar die zijn ook veel ouderOp woensdag 09 januari 2002 22:27 schreef terw_dan het volgende:
Maxtor is zo'n ontigelijk brakke knake schijf.
Ik heb hier zo'n 40 GB liggen, maar hij presteert ronduit slecht.
Niet vooruit te branden, fdisk en format duurt op die 40GB maxtor langer dan op mijn 30 en 60 GB Seagate bij elkaar, de hdd wordt niet goed gedetecteerd doordat die klotejumpers niet kloppen en voordat ik hem kon gebruiken moest ik dat kreng eerst debuggen.
Ik ga binnenkort testen hoe een hdd reageert als hij bezig is en krijgt ineens een klap van een voorhamer.
MAXTOR = KLOTE
koop een Seagate ofzo, die werken pas echt goed.
volgens mij zijn gewoon alle hardeschijf merken wel goed, en zo niet dan hebbie toch garantie?
Ik heb echt een hele goeie PC.
Ze zijn echter wel retestil. Je hoort ze nauwelijks.
Catch a smile out there!
Wanbeleid is ook beleid.
Nu heb ik 2x IBM Deskstar 60GXP 40GB met actieve koeling
Seagate en Maxtor zijn ook gewoon goed. Seagate Barracuda IV zou ik alleen niet in RAID hangen, want dan zijn ze niet vooruit te branden.
webOS all the way!
Verwijderd
Verwijderd
nee ik heb hem ook en bevalt me hartstikke goedOp woensdag 09 januari 2002 21:39 schreef hansdegids het volgende:
Kan ik beter een ander merk dan maxtor nemen, of is maxtor goed
Maar je topictitel??? --Ik heb waarschijnlijk een 40 gb harddisk van Maxto--, wat wil je nou weten of je een maxtor hebt, of dat een maxtor goed is?
Een brak topic plaatsen en dan niet ff een paar minuten wachten zodat je kan reageren op wat replies.
Maxtors zijn prima schijfjes vind ik.
Ik heb nu 2x 40G D740X en die draaien heerlijk.
Daarvoor heb ik alleen maar Quantum disks gehad waar ik ook nog nooit problemen mee gehad heb (En die ik dus ook nog steeds gebruik).
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.
![]()