Toon posts:

Ik heb waarschijnlijk een 40 gb harddisk van Maxto

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik beter een ander merk dan maxtor nemen, of is maxtor goed

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

:? Ik snap je topictitel niet echt...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Sja.. Maxtor is geen slecht merk ofzo .. maar wat wil je precies :? waar wil je hem voor gaan gebruiken ?

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

Verwijderd

Tuurlijk is Maxtor wel goed. Ik heb zelf ook een Maxtor en ben daar zeer tevreden over. :)

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-04 17:18

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Maxtor is een prima merk, er zijn ook andere prima merken. Lijkt me overbodig om een nieuwe te kopen tenzij hij niet goed functioneerd.

• the_dgc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11-2022

the_dgc

raar he..... leven!!

Op woensdag 09 januari 2002 21:41 schreef Merely het volgende:
:? Ik snap je topictitel niet echt...
dan ben je niet de enige :P

maare maxtor is een goed merk hoor. heb net een maxtor 60 gb 7200 tpm gekocht.

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

• sniper20
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-11-2025
Maxtor is goed. zelf heb ik ook een 20 GB 7200 rmp.
Geen problemen mee. Als je echt het beste wil moet
je IBM kiezen.

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-03 19:56
Wat wil je nou horen ? Ik ben het er inderdaad mee eens dat als je huidige 40Gb het goed je geen nieuwe hoeft te kopen.

En als je een beetje het nieuws volgt dan zul je ook wel opgemerkt hebben dat Maxtor heet meest innovatieve merk op dit moment is. Zij hebben namelijk al 160Gb in een harde schijf weten te proppen, terwijl andere merken op en rond de 100Gb zitten.

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb een 40 Gb 7200 rpm exemplaar gekocht laatst. Da's zoeentje met vloeistofkogellagers ofzo, lekker stil en snel!

Verwijderd

huh IBM goed?? :?

Snap ik niet, heb een maandje geleden op mijn werk ongeveer 100 IBM disks laten vervangen omdat ze bij bosjes uitvielen! Na uitval van 14 disks hebben we de rest laten vervangen, dat risico kan je niet nemen, mirror of niet!

Voor thuis, ik heb maxtor of Seagate, beide ben ik erg tevree over ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maxtor is zo'n ontigelijk brakke knake schijf.

Ik heb hier zo'n 40 GB liggen, maar hij presteert ronduit slecht.
Niet vooruit te branden, fdisk en format duurt op die 40GB maxtor langer dan op mijn 30 en 60 GB Seagate bij elkaar, de hdd wordt niet goed gedetecteerd doordat die klotejumpers niet kloppen en voordat ik hem kon gebruiken moest ik dat kreng eerst debuggen.

Ik ga binnenkort testen hoe een hdd reageert als hij bezig is en krijgt ineens een klap van een voorhamer >:).

MAXTOR = KLOTE

koop een Seagate ofzo, die werken pas echt goed.

Verwijderd

maxtor is oke ole ole 8-)

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

Op woensdag 09 januari 2002 22:27 schreef terw_dan het volgende:
Maxtor is zo'n ontigelijk brakke knake schijf.

Ik heb hier zo'n 40 GB liggen, maar hij presteert ronduit slecht.
Niet vooruit te branden, fdisk en format duurt op die 40GB maxtor langer dan op mijn 30 en 60 GB Seagate bij elkaar, de hdd wordt niet goed gedetecteerd doordat die klotejumpers niet kloppen en voordat ik hem kon gebruiken moest ik dat kreng eerst debuggen.

Ik ga binnenkort testen hoe een hdd reageert als hij bezig is en krijgt ineens een klap van een voorhamer >:).

MAXTOR = KLOTE

koop een Seagate ofzo, die werken pas echt goed.
wat voor maxtor heb je precies? ik heb zon d740x en die werkt goed, totaal geen problemen mee, stukken beter dan de samsung en quantum die ik al had.... maar die zijn ook veel ouder

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
ik heb een maxtor en een seagate van allebei 40gb, ook allebei 7200 rpm. hele tevreden over, en ze zitten ook nog in een raid 0 array, gaat goed hoor.

volgens mij zijn gewoon alle hardeschijf merken wel goed, en zo niet dan hebbie toch garantie?

Ik heb echt een hele goeie PC.

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Die langzamere serie maxtor schijven zijn die 540x-4k ofzo. Ik heb er zelf twee van. Maar mij maakt het niet zo veel uit, ik gebruik mijn pc toch voornamelijk voor opslag.

Ze zijn echter wel retestil. Je hoort ze nauwelijks.

Catch a smile out there!

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Ik ben heel tevreden over mijn Maxtor 40G D740X, maar ook over mijn Seagate schijven. Je moet met eenharde schijf kennelijk ook een beetje geluk hebben.

Wanbeleid is ook beleid.

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Maxtor is prima. Zelf heb ik 2x IBM Deskstar 75GXP van 45GB gehad die beiden dood zijn gegaan :(

Nu heb ik 2x IBM Deskstar 60GXP 40GB met actieve koeling :) Lopen nog steeds perfect!

Seagate en Maxtor zijn ook gewoon goed. Seagate Barracuda IV zou ik alleen niet in RAID hangen, want dan zijn ze niet vooruit te branden.

webOS all the way!

Verwijderd

Uit mijn ervaring mag ik spreken dat IBM de laatste tijd brakke series uit heeft gebracht. Deze series waren temperatuurs gevoelig. De andere merken, zoals Maxtor en Seagate hebben goed spul, maar qua performence zijn er nogal wat verschillen. Ik zou in ieder geval GEEN Quantum of Western Digital kopen. Deze schijfen hebben, maakt niet uit welke serie, hoge uitvalpercentages.

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 21:39 schreef hansdegids het volgende:
Kan ik beter een ander merk dan maxtor nemen, of is maxtor goed
nee ik heb hem ook en bevalt me hartstikke goed

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:42
Ik heb ook een maxtortje geen enkele probleem mee, eentje in mijn oude comp van 6.4 gig en die draait nu al 3-4 jaar lekker door. En eentje in mijn nieuwe werkt lekker.

Maar je topictitel??? --Ik heb waarschijnlijk een 40 gb harddisk van Maxto--, wat wil je nou weten of je een maxtor hebt, of dat een maxtor goed is?

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Bah ik heb daar zo'n hekel aan he,
Een brak topic plaatsen en dan niet ff een paar minuten wachten zodat je kan reageren op wat replies.

Maxtors zijn prima schijfjes vind ik.
Ik heb nu 2x 40G D740X en die draaien heerlijk.
Daarvoor heb ik alleen maar Quantum disks gehad waar ik ook nog nooit problemen mee gehad heb (En die ik dus ook nog steeds gebruik).

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-04 20:47

bloasfist

Slot-A Crew

Heb eerst een 8.4 gb maxtor gehad, en nu een 30gb dmax60+. (=dus ook een maxtor). Die 8.4 draait nog steeds bij een huisgenoot (4jaar oud), en die 30gb zit er bij mij in. Echt topschijfjes. Je hoort ze niet, zijn supersnel en betrouwbaar.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dit gaat een beetje nergens over zeg maar :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.