Kan ik een subwoofer van mijn pc setje aansluiten op mijn receiver? via de pre powered subwoofer uitgang? de subwoofer heeft geen eigen stroomtoevoer...
kan het op een of andere manier?
kan het op een of andere manier?
Verwijderd
Nee, dat kan niet want dan gaat die sub full range weergeven. Er zal namelijk hoogstwaarschijnlijk geen filter in die sub zitten.Op woensdag 09 januari 2002 22:58 schreef LordLynx het volgende:
Je kan wel (maar hoe weet ik niet precies) je subwoofer gewoon aansluiten op dezelfde uitgangen als je 2 frontspeakers, zodat die sub dan de bass van je frontspeakers overneemt, tenminste, dit kan met normale passieve subwoofers, of dit met zo'n PC subje ook kan weet ik niet. De pre-out (LFE channel) gebruiken kan alleen als je een actieve sub (dus met ingebouwde versterker) hebt.
Een sub is ervoor gebouwd om alleen maar de lage tonen weer te geven.... Filtering is dus niet nodig..........Op woensdag 09 januari 2002 23:01 schreef Jag het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet want dan gaat die sub full range weergeven. Er zal namelijk hoogstwaarschijnlijk geen filter in die sub zitten.
can you read my mind?
Wil je denigrerende smilies achterwege laten als je half niet weet waar je het over praat?Op woensdag 09 januari 2002 23:02 schreef cruncher het volgende:
[..]
Een sub is ervoor gebouwd om alleen maar de lage tonen weer te geven.... Filtering is dus niet nodig..........
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
2 crush your enemies, 2 win the Tournament