Toon posts:

Originele ATI Radeon 8500 ergens leverbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil al een tijde een 8500 (retail) aanschaffen, maar deze schijnt amper leverbaar te zijn in NL.
Klopt dit, of informeer ik gewoon bij de verkeerde webshops.

Zit er nu aan te denken om hem dan maar uit de States te halen, of uit DLD (als iemand me naar een goeie shop daar kan verwijzen, liefts dicht bij grens).

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Die vind je hier: http://www.tweakers.net/pricewatch/21653

(merely opende ook zo'n topic 2 maanden geleden, dus post ik de reactie van sinterklaas_82_tm maar vast :P )

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dank je, zover kwam ik ook...

Ze staan overal wel op de prijsljst, maar wie kan ze ook echt leveren?

En ik vind het niet vreemd om na twee maanden een nieuw topic te openen; ik mag hopen dat de situatie nu anders is.

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:10

Verwijderd

Ik snap niet wat het probleem is. Vorige week woensdag belde ik een shop in Rotterdam op en die had de retail nog liggen dus ik telefonisch besteld en had hem de volgende dag in huis.

Ik zal die shop ff opzoeken voor je misschien hebben ze er nog een paar. In de pricewatch staat een shop in Urk die heeft er nog 1 op voorraad dus als je in de buurt woont misschien wat voor jou.

http://www.etelcom.nl/ Ik heb hem hier besteld.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op woensdag 09 januari 2002 21:34 schreef Teunstah het volgende:
En ik vind het niet vreemd om na twee maanden een nieuw topic te openen; ik mag hopen dat de situatie nu anders is.
Situatie was toen precies hetzelfde.... Als het nog niet erger was, Retail was pas weer in januari 2002 voorradig. ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:52

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Goed,ik ben er ook een die hem heeft besteld: zo'n 1.5 maand geleden, ze zeggen dattie donderdag (morgen) of vrijdag aankomt, dus ik w88 :)
maareh, idd, het duurt ongelofelijk lang voordat je er een hebt want = schaars => dus prijzen omhoog.
Dit geldt echter ook voor de directe concurrent, de Geforce III Ti500.

Beide zeeeer mooie kaarten :P
maar zeeeer moeilijk leverbaar... :(:(

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

[topic=338874/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.