If it bleeds, it can be killed!
ik zou toch BIJNA een GBA gaan kopenOp woensdag 09 januari 2002 21:28 schreef devv05 het volgende:
Rainbow 6 lijkt me ook wel koel eigenlijk
[afbeelding]
Kan je ook linken en met zn 4en in een team spelen
geen geld
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
W00000000T die wil ik ookOp woensdag 09 januari 2002 21:21 schreef Soccubus het volgende:
WoW, ziet er IDD goed uit.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Op donderdag 10 januari 2002 08:31 schreef BDT het volgende:
Wow!!! Die games zien er goed uit!!!!
Wanneer komen ze uit?
Mmh.. Verder geen nieuws over de 'officiele release'The developer of GT Advance is coming out with a rally racing game this holiday in Japan.
Verwijderd
Vrally: lijkt Racing Championship 2000 wel!
Op wat voor computer heb jij RC2000 dan wel gespeeld? Een P90 zonder 3D hardware acceleration in 320x240?
Eerlijk is eerlijk: Het ziet er zeker niet slecht uit voor de GBA. Jammer dat de handling van V-Rally (op de PSX in elk geval) altijd sucky is geweest. Hopelijk is dat beter geworden.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Dit is geen Rally Advance ! Welke is dit wel?Op woensdag 09 januari 2002 22:54 schreef Jasper het volgende:
Advance Rally is ook zeker de shit! Erg lekkere handling!
[afbeelding]
Dat is Gameboy Rally Advance van Raylight..Op woensdag 27 februari 2002 21:07 schreef eRR_ het volgende:
[..]
Dit is geen Rally Advance ! Welke is dit wel?
Zie ook hier
Verwijderd
ah..ik d8 al..ik heb hier Advance Rally (problemen met namen verzinnen?) maar die is een stuk...minder dan die screenshot..Op woensdag 27 februari 2002 21:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is Gameboy Rally Advance van Raylight..
Zie ook hier
Verwijderd
En Rainbow Six mag er zeker ook wezen (maar of het zo lekker speelt
Verwijderd
http://195.92.178.248/media2/02_02/rallygba.mpg
Serve The Humanity , Be Server
Verder lijken Worms, Total Soccer Manager, Gameboy Rally Advance, V-Rally 3, GTA3, Tekken Advance 2, Driver 2, rainbow six: rogue spear en de vele pinball games me ook wel kewl, om zo maar ff een paar releases voor de komende maanden te noemen
Pocket Music vond ik wel iets tegenvallen trouwens.. Maar Mario Advance 2 roels wel weer
WAUWOp donderdag 28 februari 2002 00:16 schreef eRR_ het volgende:
Wooa...dit is dus echt wel indrukwekkend ! Heb nog nooit betere gba gfx gezien!
http://195.92.178.248/media2/02_02/rallygba.mpg
Dit filmpje kende ik nog nie..
Ziet er echt coooool uit zeg
Verwijderd
Je moet je 'm ook niet omruilen, gewoon voor ernaast..voor als je niet in de buurt van je pc bent en je handen gaan trillenOp donderdag 28 februari 2002 00:23 schreef Neoz het volgende:
Elke keer als ik die scrrens van zo`n GBA zie begin ik weer te twijfelen enom zo`n ding te kopen maar mijn PC met CMR 2.0 , Max Payne , Ghost Recon , MoHAA , RTCW weerhouden me verlopig ervan
Verwijderd
Dit is een soort van preview/screenie/opgeil topic.
Maar ja.
Tis en Blijft een dope spel, mensen.
Als alle games dit soort engines gaan gebruiken, kunnen we onze lol op met dat kleine apparaatje van NINTENDO.
Ziet er zeker heel goed uit. Maar het is zo saai, je ziet bijna geen verschillen tussen tracks, de auto's zijn erg lomp en je hebt geen muziek tijdens het rijden.
Voor de graphics junkies een goed spel om te kopen
Maar als je echte gameplay wilt: koop dan een ander spel
Verwijderd
En, ik speel meestal in bus/trein/vliegtuig/tram/metro dus dan heb ik toch de muziek uitstaan..
Tracks zijn juist wel gaaf... Cross mode is ook cool..
Valt wel mee hoor met die gameplay..
Nu nog wachten op een racer die ook de wagens in 3d op je schermpie tovert... dan wordt het pas erg...
Vind em erg cool , voor een gba heeft ie lekkere graphics..
Handling met sturen had misschien nog iets beter gemogen, maar zeker niet echt storend..
Nee, dit is voor mij echt zeker de moeite waard, leuk spel..
Gaat het nu over v-rally 3 of over Advance RallyOp dinsdag 18 juni 2002 10:12 schreef BlackMage het volgende:
Ik heb em nu ook op mijn flasher.
Ziet er zeker heel goed uit. Maar het is zo saai, je ziet bijna geen verschillen tussen tracks, de auto's zijn erg lomp en je hebt geen muziek tijdens het rijden.
Voor de graphics junkies een goed spel om te kopen
Maar als je echte gameplay wilt: koop dan een ander spel
DDPEEKIW
gisteren uitgekomen
Eergisteren zelfs al.Op dinsdag 18 juni 2002 12:13 schreef Logic het volgende:
Ik heb het over V-Rally 3..
gisteren uitgekomen)
20*350ZO45°
jep
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Vinnem erg tegenvallen, nog niet lang gespeeld tho, maar de gameplay is slecht, geluid idem, autootje ook niet zo geweldig..
klik niet [..] voor de rom want dat mag niet
<FONT COLOR=blue>Admin break: duvel een eind op met je roms, er staat duidelijk in de FAQ dat dat niet mag. Ik geef je hiervoor een Officiële Waarschuwing</FONT>
uhm... kun je hem niet gewoon vinden met een search engineOp woensdag 19 juni 2002 11:09 schreef eRR_ het volgende:
is er al iemand die de rom kan pasen? Kan ik hem ff uitproberen voor ik m aanschaf..
Rom's zijn zeg maar warez en da's hier helaas niet toegestaanOp woensdag 19 juni 2002 11:09 schreef eRR_ het volgende:
is er al iemand die de rom kan pasen? Kan ik hem ff uitproberen voor ik m aanschaf..
Verwijderd
duh, alsof ik dat niet gedaan heb..hij is te nieuw, en nog nergens verkrijgbaar. En ik mag m jullie ook niet aanbieden van de boze admin..Op woensdag 19 juni 2002 16:57 schreef gnimmeL_kraD het volgende:
[..]
uhm... kun je hem niet gewoon vinden met een search engineIs toch niet zo moeilijk?
Op woensdag 19 juni 2002 18:41 schreef eRR_ het volgende:
[..]
duh, alsof ik dat niet gedaan heb..hij is te nieuw, en nog nergens verkrijgbaar. En ik mag m jullie ook niet aanbieden van de boze admin..
maar koop het spel maar origineel, dan kan je zelf een romdump maken
Verwijderd
Dat heb ik dus ook gedaan.Op woensdag 19 juni 2002 19:47 schreef BlackMage het volgende:
[..]
tegenwoordig kan je alleen nog maar de nieuwe downloaden. De meeste oude zijn alweer weg.
maar koop het spel maar origineel, dan kan je zelf een romdump makenWant illegale roms zijn illegaal
Verwijderd
Iedereen koopt z'n spellen toch origineel, als het bevalt?
hij is al een week ofzo te downloaden bij iedere beter gba rom site hoorOp woensdag 19 juni 2002 19:47 schreef BlackMage het volgende:
[..]
tegenwoordig kan je alleen nog maar de nieuwe downloaden. De meeste oude zijn alweer weg.
maar koop het spel maar origineel, dan kan je zelf een romdump makenWant illegale roms zijn illegaal
Verwijderd
ziet er mooi uitOp woensdag 09 januari 2002 21:13 schreef Logic het volgende:
[afbeelding]
Ziet er al goed uit he?
Kan niet wachten..
http://www.gamespot.co.uk/stories/screenindex/0,2160,2102108,00.html
Verwijderd
Ik startte Mijn GBA op. Allemaal spannend natuurlijk. Want wat zul je nu weer krijgen dacht ik.
Je krijgt een Atari logo te zien en ik denk: hm van een bekende developer dus.
En dan komt het: Je mag een taal kiezen in een rond draaiende
3D helm. Ik dacht wow dat ziet er goed uit. Ik verder, ik ga maar gelijk championship doen. En wow alle setups en plaatjes zijn gewoon 3D. Zow mooi was dat. Eindelijk het race scherm krijg ik te zien.
Ik kon het niet geloven maar dat zag er echt geweldig uit. De omgeving het wegdek echt alles was gewoon geweldig. Er staan zelf 3D huisjes langs de weg. En als je door een tunnel rijdt. Dan is die ook zelf 3D. En dan OW JAH we kunnen ook in de auto rijden dacht ik. En dat zag er geweldig uit. ook al rijd het niet prettig met een barst in de rijdt maar toch. De handen zie je schakelen je ziet de kilometer teller op je dashbord.
Mijn conclussie is dat dit spel op grafish gebied gewoon het beste GBA game is. En kwa gameplay zit het ook snor.
1 nadeel is dat als je tegen een tegenstander rijd. dat je meteen zowat stiltaat. Dus een echte crash zit er niet bij. Maar dat maakt het wel leuk want nu moet je je best doen om iemand in te halen.
Zelfs mensen die niet van rally houden moeten hem gewoon proberen. Want je komt eindelijk op zo'n klein apparaatje echt in een game te zitten. (In Golden Sun ook hoor. Das ook een pracht van een game).
Met 1 woord Dit is gewoon GEWELDIG.
I served in a company of heroes.
de cross mode is echter makkelijk
I served in a company of heroes.