Mother, will they like this song?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
De eigenlijke foto is 2048x1536, maar voor jullie zal ik een 320x240 preview hier zetten.Op woensdag 09 januari 2002 21:08 schreef Microkid het volgende:
Kon het plaatje nog groter
=> zoals alle geluid onstaat, trillingen.
't spijt me maar met mijn ISDN is dit plaatje er nog in 5 seconde...Op woensdag 09 januari 2002 21:10 schreef Yokozuna het volgende:
Oke, maar hij gaat nog steeds fuckn traag. Wat een balle upload jong!
Kleiner ga ik 'em niet maken dan zie je em niet meer
en wat betreft die upload, hij komt van Wish, daar haal ik op school >1mb/s mee... no flame.
ik vind dat spul
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
(waarvan is die eigenlijk)
Zit in m'n B&W DM2a's. Zijn 15 jaar oud hoor... Daarom ook die krasjes enzo maar die heb ik er niet zelf opgemaakt. Is denk ik gewoon slijtage.Op woensdag 09 januari 2002 21:14 schreef Ritch het volgende:
Doet me wat denken aan een polydome van Infinity, maar dan een stukkie kleiner.
(waarvan is die eigenlijk)
heb je geen stofkappen dan...Op woensdag 09 januari 2002 21:15 schreef TheLunatic het volgende:
[..]
Zit in m'n B&W DM2a's. Zijn 15 jaar oud hoor... Daarom ook die krasjes enzo maar die heb ik er niet zelf opgemaakt. Is denk ik gewoon slijtage.

was indertijd top speaker
meer B&W histerie
http://audio-muziek.nl/audio-o1/obezbw.htm
edit: ik lees STC4001G voor de tweeter
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Verwijderd
Ik betwijfel sterk of de woofer van Kevlar is, we hebben het hier over een speaker van begin jaren 70!Op woensdag 09 januari 2002 21:43 schreef Xanandu het volgende:
Ik heb ze hier ook nog staan bij de computer. Zijn de oude luidsprekers van m'n vader. Het hoog/mid is wat afgenomen, maar het geluids van de kevlar woofer is nog steeds prachtig! Ontzettend diep laag (stands)
lol, ik typte eerst KEFlar (maar die hebben bextrene uitgevonden, een van de eerste papiervervangers)
edit. btw een goede DM2a is nog fl 400-500 waard (of is dat per paar?)
Als iemand 2e hands speakers zoekt, deze kan ik echt aanraden ! Klinken inderdaad verrekte goed, zeker op een beetje ruime kamer (niet op mijn 2x3m kamer)Op woensdag 09 januari 2002 22:29 schreef nevyn het volgende:
Voor de liefhebber weet ik er nog twee te staan
Verwijderd
Maar misschien heb ik het ook mis, ik zal het Fred (audiofriends) wel een keer vragen.
sorry is natuurlijk overbodigOp donderdag 10 januari 2002 21:37 schreef Xanandu het volgende:
Sorry, ik had het over de DM4. Er staat mij iets bij dat het een kevlar was met een zwarte coating erover. Teminste, als ik de woofer eruit haal, heeft de conus ook aan de achterkant een wafeltjes structuur.
Maar misschien heb ik het ook mis, ik zal het Fred (audiofriends) wel een keer vragen.
In de jaren 70 was bextrene een populair materieel (naast papier), later kwam polypropyleen, carbon (en diverse brand merken), later kevlar, later aluminium. Maar wie weet, was B&W er wel heel vroeg bij. Sommige materialen zijn een beetje geribbeld.
Was trouwens het verschil tussen de DM2 en de DM4?
DM4 = vloerstaander/grotere drivers?

En ze klinken ook nog eens niet verkeerd

Hier zitten veel leuke tweeters in
Oja, mijn eigen tweeter:
http://hervaz.freeservers.com/emitr.jpg
Ik heb dezelfde..Op donderdag 10 januari 2002 22:43 schreef jasjenl het volgende:
Ik vind de tweeters in mijn speakers eigenlijk veel cooler
[afbeelding]
En ze klinken ook nog eens niet verkeerd.
Quadral "shogun" als ik me niet vergis..
en idd een wereld geluid
/edit
vergissen == menselijk..
op afbeelding is quadral "aurum7".
mijne lijken er op.. is nml de "shogun"
/end typo
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
hmzm..is dat geen electrostaat ???Op donderdag 10 januari 2002 22:43 schreef jasjenl het volgende:
Ik vind de tweeters in mijn speakers eigenlijk veel cooler
[afbeelding]
En ze klinken ook nog eens niet verkeerd.
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Nee hoor, de DM4 was juist het kleinere broertje van de DM2a. de laatste was een transmissie lijn van 60*30*35 (oid), de DM4 gewoon een basreflex van 55*22*30 (oid)Op donderdag 10 januari 2002 21:59 schreef Yokozuna het volgende:
Misschien hebben die Ribbon () dingen van Magnat daar wel hun naam van!
Was trouwens het verschil tussen de DM2 en de DM4?
DM4 = vloerstaander/grotere drivers?
Wel allebij 3 weg, maar eigenlijk beide met 2 tweeters (voor hoog en super hoog)
Inderdaad, dit is de Aurum 7.Op donderdag 10 januari 2002 22:50 schreef hervaz het volgende:
Jasje, een aurum 6 of 7 van quadral?
Nee, dit zijn ribbon tweeters, electrostaat is wel wat duurder, helaas..hmzm..is dat geen electrostaat ???