Toon posts:

Mouse Dead, new One?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn muis is er vanmiddag mee gekapt (rukding).
Maar nu moet ik dus een nieuwe hebben en nou zat ik te tweifelen
wat voor mui in nou moet hebben. Ik wil sowieso geen bal meer.
Maar moet ik nou 1 of 2x optical. en zou ik een draadloze kopen of niet.
en kan iemand me ook vertellen of je veel veschil merkt tussen 1 of 2x optical.

bvd

(btw het is in "mijn" form maar een vriend mailde dit en vroeg als ik dit voor um wou posten...)

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
ik heb een optishe draadloze muis is heerlijk om mee te muizen en gamed ook nog eens veel lekkerder dan zon balletje omdat het een stuk soepeler gaat over je muismat :D

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:50

Unagi

Always aware...

Hangt vanaf waar je t voor gebruikt... als je spelletjes speelt sowieso geen draadloos... ik heb een draadloos/optical microsoft muisje, en die werkt prima totdat ik ga ut'en... mja daar heb ik m'n razer voor :P

Verwijderd

[quote]Op woensdag 09 januari 2002 21:03 schreef DJErwinski het volgende:
mijn muis is er vanmiddag mee gekapt (rukding).
Maar nu moet ik dus een nieuwe hebben en nou zat ik te tweifelen
wat voor mui in nou moet hebben. Ik wil sowieso geen bal meer.
Maar moet ik nou 1 of 2x optical. en zou ik een draadloze kopen of niet.
en kan iemand me ook vertellen of je veel veschil merkt tussen 1 of 2x optical.

[quote]
veel verschil tussen de double optical en de enkele is er niet. de dubbele is wat meer gevoeliger maar bijna niet merkbaar. ik zou dus gaan voor een cordless optical. :9~

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:58

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Als ik al een optical muis zou kopen dan iig geen 1e generatie flutding (lees: logitech optical wheelmouse, logitech mouseman optical). Trillende cursor onzin enzo, verspringende cursor...zelfs op een vel a4 als muismat gebeurt dat...nee ik hou het nog ff op een balletje.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Unagi
  • Laatst online: 16:50

Unagi

Always aware...

Hoort dit niet thuis in [HA]?

Verwijderd

De "Double Optical" schijnt wat preciezer te zijn. Deze zit echter wel aan een draadje. Wat je even goed moet bedenken als je een draadloze optische muis neemt, is dat de batterijen daarvan geen eeuwige levensduur hebben, en dat hij na een tijdje rusten in een bepaalde slaapstand gaat (om zo energie te besparen), en dan even 2 seconden nodig heeft om weer wakker te worden.
Als je een fanatieke gamer bent zou je zelfs de razor kunnen overwegen, kan ik je alleen niet zoveel over vertellen, ik is nl. geen fanatieke gamer ;)
suc6!

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 21:06 schreef Kanarie het volgende:
Als ik al een optical muis zou kopen dan iig geen 1e generatie flutding (lees: logitech optical wheelmouse, logitech mouseman optical). Trillende cursor onzin enzo, verspringende cursor...zelfs op een vel a4 als muismat gebeurt dat...nee ik hou het nog ff op een balletje.
ehhmm.. waarom heb ik het nog nooit gemerkt terwijl ik toch 1 van de beste Red Faction spelers ben die je zult tegenkomen :)

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ik heb zelf een Trust AMI Mouse 250S >:)

Ik hou normaal niet van Trust, maar dit is een prima muisje, zelfs 2 jaar garantie >:)

Kostte me fl 79,- en is fl 99,- bij de Kijkshop :)

webOS all the way!

Verwijderd

Koop als je veel spellen speelt in ieder geval GEEN optical muis. valt gewoon simpelweg niet mee te gamen.

• Loki
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-08 09:55

Loki

Jááátôch...

Op woensdag 09 januari 2002 21:11 schreef MasterXP het volgende:

[..]

ehhmm.. waarom heb ik het nog nooit gemerkt terwijl ik toch 1 van de beste Red Faction spelers ben die je zult tegenkomen :)
offtopic:
jaja, nou ik daag jou uit (met m'n gewone bal-muis :))! NDP-clan rulez 8-)

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 22:55
Ik heb hier een Cordless Mouseman Optical van ligitech, en dat ding is super :) en ja ik game ook af en toe en daar is dat ding goed voor tegebruiken :D

• Gabriel-LG
  • Laatst online: 16-08 21:41
Op woensdag 09 januari 2002 21:07 schreef Unagi het volgende:
Hoort dit niet thuis in [HA]?
ja... :o

Verwijderd

De muis die ik heb bevalt me prima,
Microsoft intelli point ofzo
met draadje
ook prima om mee te gamen hoor, veel beter al met balletje
heb het nl allebij geprobeerd

• LeNNy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-08 22:45
neem een ms intellimouse explorer v3.0

heb ik ook, gewoon een super ding

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

logitech optical MET draad pakken... zit je altijd goed...

¯\_(ツ)_/¯

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:47
Ik heb de Logitech Dual Optical. Die heeft een draadje, en dat vind ik wel lekker omdat een draadloze optical met een maand of 2 wel leeg is met mijn gebruik (ik denk nog wel sneller). Ik had hiervoor een MouseMan Wheel, dus met bal en draad. Was ook wel fijn, alleen je moest elke maand je muis even schoonmaken, bij m'n nieuwe hoef je eigenlijk alleen die glijpads even gladmaken. Ik game regelmatig, QuakeIII enzo, en hij is er goed voor te gebruiken. Soms (2x per uur ofzo) verspringt hij, zodat je ineens naar beneden kijkt, maar het komt niet zo vaak voor dat ik het onspeelbaar zou noemen.

Lekker muisje verder!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Move > [forum=6]

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1