Toon posts:

Al iemand van Nokia 8210 een 8850 gemaakt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op internet een ombouwkitje gezien wat er wel leuk uitziet, maar ik vraag me af of het nouw ook ongeveer dezelfde kwalieit is..

Wie kan me helpen?

http://www.gsmforyou.net/FrontjesNokia_82108850_ombouw.html

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
een vriend van me heeft het maar ik vind het persoonlijk niet uit zien.

Wat wil je ermee bereiken? dat mensen denken dat je een 8850 hebt? En dan komen ze er achter dat je een arme sloeber bent met een omgekatte 8210.

Zelfde als al die gasten die met Mercedessen met AMG badges rondrijden of BMW's die op eens allemaal Alpina's zijn en weet ik veel wat meer.

Kortom..... prutswerk dus...

maar ja dat is mijn onbescheiden mening.

* intert0y is natuurlijk owner van een 8850 daarom verfoei ik het ook zo. Het wachten is nu de op de 6310 voor mij.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

niet iedereen heeft veel geld (ik ben 15 en loop met een t18s rond en vind het relaxt genoeg) dus jij mag maybe goeie baan hebbe of een gestolen 8850 (75% van die foons zijn gejat) nou ik kan hem gejat ook wel krijgen mar ik ga niet lopen patsen met me gsm en hier heb ik vaker last van hier op tweakers

NIET IEDEREEN HEEFT FOKKING VEUL KNAKEN ERGENS VOOR
en ja ik heb zin om te schreeuwen

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
PlaceR zeg dan gewoon dat je het niet nodig hebt/vind :)

Op zich wel leuk uitgebreid setje ja, maar is het ook echt metaal? Of gewoon plastic. En dan moet je natuurlijk nog die koele verlichting van de 8850 hebben en het foutje waardoor sommige toestellen kei veel batterijen zuipen :)

De kwaliteit van die namaakdingen is vaak trouwens erg slecht.

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 22:48 schreef Bigs het volgende:
De kwaliteit van die namaakdingen is vaak trouwens erg slecht.
mijn 8210 is al keislecht, dus ombouwen noway, nog slechter :)

Verwijderd

Als 75% van de telefoons gejat zou zijn heb ik in ieder geval geen salaris meer hebben. Er valt af en toe wel eens iets van de vrachtwagen, maar 75% is wel erg veel.

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb ik niet nodig ik heb zelf een 8850 *D

Gaat alleen vaak kapot :(ik ga binnenkort weer een nieuwe ophalen (ben verzekerd) en als ik een nieuwe heb verkoop ik hem een koop een betere die niet zovaak kapot gaat.

Maar dat ombouw setje is geloof ik troep is gewoon plastic en geen titanium legering.
Pagina: 1