Toon posts:

Canton Movie 22 X

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er hier iemand ervaring met deze speakerset ?

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Heb zelf de Canton Movie 50 (voor filmpjes en MP3 only) en daar best tevreden mee.
Canton maakt al sinds 1973 kwaliteitsluidsprekers. De Movie setjes zijn natuurlijk wel wat simpeler dan de andere (duurdere) Hifi modellen, maar voor de prijs niet gek. Als je in de buurt van Rotterdam woont kun je zedenk ik beluisteren bij hifi studio Zwaard (na afspraak). Mediamarkt verkoopt ze ook (maar daar zou ik niet gaan luisteren).

bij mediacheckpoint.de is de movie 22 dus 557 euro

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd

ik heb de canton plusx 5.1 set met canton as20 sub gekocht na een luistertest bij stassen. Ben er ZEER tevreden over. (na het vervangen van de philips fr740 reciever naar onkyo tx-dx959). Kijk eens op www.stassen.nl

Verwijderd

Topicstarter
Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag ?
De 22 X heeft dezelfde satelieten als ik mij niet vergis,alleen de sub is anders.

Verwijderd

f2450,- incl ophanbeugeltjes in zilver

Verwijderd

Topicstarter
Heeft de set nog specifieke nadelen,of is deze set echt een aanrader ?
Ik mag aannemen dat de AS 22 nog een stukje krachtiger is dan de AS20,en dat voor "maar" € 557 voor de hele movie 22 X set.
Is het soms een poosje geleden dat je de set hebt aangeschaft?

• Duck-Twacy

Duck-Twacy

I'm hit!

Op de canton site zijn wel wat testrapportjes te vinden (helaas niet van de movie 22, wel de 10, 25, 50).
nog een movie 25 test

Als ik een nadeeltje (van al dit soort setjes) zou willen noemen is dat de satellieten een beetje klein zijn, de 25 en 50 zitten iets ruimer in hun jasje.

De 20 of 22 sats moet je denk ik in "small" mode gebruiken (of de front sats via de sub aansluiten).

Zoals ik al zij de meeste sub/sat sets hebben dit (ook de Kef KHT2005).

PS de Movie 25 is voor 653 euro te koop
http://www.tiefpreis.de/preisvergleich/hifilautsprecher1.asp
getver ze vragen 10 euro voor de info waar :(

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de links!
Tis ook de bedoeling dat de sattelieten wat klein zijn,mede door ruimtegebrek en een kritische vrouw... ;)
Vandaar dat de Canton Movie 22 X me wel wat leek,kleine sattelieten en leuke specificatie voor de gehele set en niet al te duur.
Ik heb de Movie 10 MX al eens gehoord en die klonk best leuk.
Ik heb de 22 X daarom ook maar vanavond besteld voor € 575 incl bezorging. :) :) :)

• Duck-Twacy

Duck-Twacy

I'm hit!

Op zaterdag 12 januari 2002 00:18 schreef Reaper® het volgende:
Ik heb de 22 X daarom ook maar vanavond besteld voor € 575 incl bezorging. :) :) :)
Gefeliciteerd! Als je m bij mediacheckpoint hebt gekocht dan komt ie per UPS. Kan soms even duren als ze m bij de fabriek moeten bestellen (mijn Movie 50 duurde 2 weken of zo, mijn Yamaha was er 2 dagen, na betaling).

Als je IntronGmbH@t-online.de (Stefan Einloft) een mailtje stuurt, met de vraag je in te seinen wanneer ze m shippen dan krijg je zo'n mail met het UPS tracking nummer.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb em bij Mediacheckpoint besteld.
Heb daar ook m'n receiver vandaan en die bestelling verliep destijds ook perfect!
Had ook nog wat lucky points staan... :P
Pagina: 1