[J2EE] JBoss : toevoegen van Enterprise JavaBeans

Pagina: 1
Acties:

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:53
Ik probeert eens iets met J2EE en JBoss. Heb al verschillende tutorials uitgeprint en doorlopen, maar de documentatie van JBoss is echt bagger (staat niet online, alleen in boekvorm te koop |:( ).

Dan nu mij probleem : ik kom er niet uit hoe ik JavaBeans moet toevoegen aan JBoss. De server draait bij mij gewoon goed, als ik [url="http://localhost:8028"]http://localhost:8028[/url] dan werkt het gewoon.

Is er iemand hier die met Enterprise Beantjes bezig is ? Ik vond in de search namelijk bagger weinig topics hierover :(

• MisterData
Hoe kan dat nou ? Zit ik eerst een half uur te zoeken op die site van Jboss en dan maken ze me wijs dat er alleen een boek over in de winkel ligt :? Terwijl de docs gewoon online staan :?

Nou ja, in ieder geval ben ik alweer een eind op weg. Het blijkt dat je een ejb-jar.xml aan je jar moet toevoegen en dan dat jarretje dumpen in de /deploy map. En inderdaad, JBoss begint meteen te deployen.

Was dat nou zo moeilijk |:(

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Orion is gelook ik ook wel oke (vriend van mij gebruikt het) en hij wil niet anders.

• MisterData
Orion is zeker ook een EJB server ? Nou ja eerst maar es alles met JBoss aan de praat krijgen en dan met een andere proberen (het moet natuurlijk wel portable zijn) :)

Verwijderd

Wat zijn je ervaringen, of heeft iem. anders nog ervaringen met EJB en JBoss?

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Alarmnummer schreef op 09 January 2002 @ 21:20:
Orion is gelook ik ook wel oke (vriend van mij gebruikt het) en hij wil niet anders.
Kan je ook kijken naar OC4J van Oracle (deze kan je lost downloaden van otn.oracle.com), deze is gebaseerd op de Orion Server, en werkt ook erg lekker.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Ik heb JBoss erop staan als ik in een gekke EJB bui ben :)

Verwijderd

JBoss rocks!!!!
Heb het al 1.5 jaar draaien....
Pagina: 1