Verwijderd

Topicstarter
Een poos geleden zag ik in een een of andere reclamefolder een scanner, ter grote van een pen, die woorden kon vertalen.
Je moest even over een woord heen scannen, en dan verscheen de vertaling op een display op de pen.

Heeft iemand zo'n ding? en zit er een beetje grote woordendatabase in zo'n ding?

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
Deze tweaker heeft er eentje :(

Ik :r op van die pruts dingen.

Punt 1: Hij snapt de helft van de woorden niet dat ik scan |:(
Punt 2: Zijn woorden-database is veel te klein!!
Punt 3: Het is een erg onhandig ding qua scannen :(

Dat was het wel zo'n beetje, als ik jou was zou ik iets anders met dat geld doen :)

PB 3.2

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:14

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Inderdaad. Probleem is vaak: je wilt woorden vertaald hebben die je niet kent. Dat zijn meestal niet de meest standaard woorden. Wat kent zo'n mini-vertalertje wel? Juist, de standaard dingen. Wat sinterklaas al zegt, het wil nogal eens tegenvallen.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
dat wil toch niet zeggen dat er ook nog goede verkrijgbaar zijn? of is het allemaal rommel?
Want voor een goede heb ik best wat geld over, een woordenboek betaal je je ook blauw aan.

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

ik denk dat je met die scan dingen 1 bepaalde snelheid aan moet houden en recht over het lijntje gaan dus vet veel gekut kan je beter een normale kopen voor paar tientjes meer ofzo want ik denk dat die scanpennen ook wel vrij duur zijn of niet :?

Canon EOS 80D En wat glaswerk