Toon posts:

[CM] Blacklight in het dak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het in dremel noob er al grondig overgehad maar om er voor te zorgen dat de mensen die hier ervaring mee hebben dit zullen zien het gaat erom dat er een fan in het midden van het dak van mijn kast komt. tenminste als het een leuke afwerking mee krijgt. mijn bedoeling was om er dus een fan in te zetten die dus gloeit dit zou dan met een soort vernis kunnen en dan moest er nog een uv lamp op. uhj wat voor vernis en hoe ziet die lamp eruit wat voor lamp en hoe groot hij moet dan namelijk tussen de kast en de fan in komen...
misschien doe ik het helemaal fout en weten jullei het beter

Verwijderd

Hele lange zinnen kunnen nogal wazig overkomen en daarbij ook nog niet eens leestekens gebruiken zal al helemaal de leesbaarheid niet ten goede komen bovendien als je hier al een topic over hebt lopen waarom begin je dan een nieuw topic maar om op je probleem terug te komen zou ik zo zeggen jurian doe het niet want als je net zo slecht boort als dat je vragen stelt en programmeert zal die case mod ook niks worden hoewel bij nader inzien pak die dremel boor en boren maar en hopelijk gaat je hele compu naar de kl*te hebben we ook niet van die onzinnige vragen en opmerkingen te verwerken

Oops had ik toch bijna een punt getypt |:(

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 11:29 schreef hvdberg het volgende:
Hele lange zinnen kunnen nogal wazig overkomen en daarbij ook nog niet eens leestekens gebruiken zal al helemaal de leesbaarheid niet ten goede komen bovendien als je hier al een topic over hebt lopen waarom begin je dan een nieuw topic maar om op je probleem terug te komen zou ik zo zeggen jurian doe het niet want als je net zo slecht boort als dat je vragen stelt en programmeert zal die case mod ook niks worden hoewel bij nader inzien pak die dremel boor en boren maar en hopelijk gaat je hele compu naar de kl*te hebben we ook niet van die onzinnige vragen en opmerkingen te verwerken

Oops had ik toch bijna een punt getypt |:(
zielig!! :(

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

PCR

Op donderdag 10 januari 2002 11:41 schreef atmosphere25 het volgende:

[..]

inderdaad! ;(

Maar het idee van topicstarter is wel leuk :)

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 11:41 schreef atmosphere25 het volgende:

[..]

Zoek maar eens op Jurian en dan met name bij P&W en je zult mijn reactie begrijpen.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kom luitjes, niet zo kinderachtig :( Help die tweaker nou :)

jurian: omschrijf je probleem iets duidelijker. Volgens mij wil je weten wat voor UV lamp je nodig hebt om je fan te verlichten en welke vernis je moet gebruiken om je fan te beschilderen?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:14
Op donderdag 10 januari 2002 12:23 schreef hvdberg het volgende:

[..]

Zoek maar eens op Jurian en dan met name bij P&W en je zult mijn reactie begrijpen.
Precies, ik heb net even gekeken en Jurian moet toch eens leren om topics te hergebruiken. Oh ja Jurian, gebruik dan ook direct de leestekens voor een leesbaar geheel ! >:)

-

Verwijderd

Topicstarter
sorry maar dat gedoe in pw als dat helemaal op mijn dak geschoven wordt wel src*w the pw...
hier bij ocm zijn ze veel behulpzamer. maar goed van die zinnen sorry en mijn probje is zoals eerder door Grrrrrene vermeld inderdaad een blacklight en die fan in het dak alleen moet het blacklight tussen de fan en het dak komen of is er nog een leuk alternatief??

[happy modus]
overigens vind ik het erg dat zon pw figuur als een hvdberg me zelfs hier komt vervelen met dat gezeik van m bedankt voor jullie support. Dat bevestigd natuurlijk weer dat ze hier veel beter zijn dan in pw
[/happy modus]

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Hmm, wat denk ik het beste werkt is als je de fan dmv wat boutjes oid een centimeter ofzo lager in de bovenkant hangt, en in die ruimte aan 2 kanten een 10cm blacklight CCFL te plaatsen.
Als je dan de bladen van de fan met van die UV-verf bewerkt moet je die fan id vanaf buiten kunnen zien oplichten enzo... :)

wel vet idee eigenlijk... :D

Verwijderd

Topicstarter
ja combi van twee mods die ik al gezien had.
een fan in het dak en zoals in dremel noob een foto een 'uvfan' leek me leuk nu nog een leuke dremel
oja hoe duur zijn die ccfl's?

nog ff en dan ik = :) nu alleen nog :9~

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-06 15:08

Ligone

Moeha!

Weet iemand of er fan's bestaan die doorschijnende bladen hebben? if so, Die gloed krijge je met gewone zilvere en ook witte verf. als je dan de bladen enkel aan de onderkant zou schilderen,dan de fan tegen het "dak" vijzen en daar onder dan een blacklight zet, zou dit ook wel een prachtig resultaat kunnen geven denk ik. Je mag de verf er dan natuurlijk niet te dik opleggen want dan zal het effect ook gauw verloren zijn. >:)

zou dit kunnen? tzou in ieder geval nog mooier zijn want dan moet je je fans niet lager gaan plaatsen... :9

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:31
Ik heb je topictitel veranderd.
Hou je AUB aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.

Bvd.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op donderdag 10 januari 2002 17:07 schreef Ligone het volgende:
Weet iemand of er fan's bestaan die doorschijnende bladen hebben? if so, Die gloed krijge je met gewone zilvere en ook witte verf. als je dan de bladen enkel aan de onderkant zou schilderen,dan de fan tegen het "dak" vijzen en daar onder dan een blacklight zet, zou dit ook wel een prachtig resultaat kunnen geven denk ik. Je mag de verf er dan natuurlijk niet te dik opleggen want dan zal het effect ook gauw verloren zijn. >:)

zou dit kunnen? tzou in ieder geval nog mooier zijn want dan moet je je fans niet lager gaan plaatsen... :9
Jups, enermax fans :)

• Ligone
  • Laatst online: 07-06 15:08

Ligone

Moeha!

Enermax...ziet er goe uit! awel zou da nie werken zoals ik het hierboven uitleg?

Verwijderd

Topicstarter
ja maar die van enermax zijn allemaal speed ajustable en dat hoeft echt niet hoor. veel te duur

Verwijderd

Is dit wat je bedoelt?
UV

Verwijderd

Topicstarter
ja maar dan moet het dus naar buiten schijnen. maar hoe doe ik dat het best zonder dat je de lamp ziet van buiten.

Verwijderd

Topicstarter
maar goed na enkele dagen van geen posts kick ik m maar naar boven. Sorry voor de genen die het daar niet mee eens zijn. maar er is een vraag bij gekomen. die ccfl's waar kan je die kopen zeg ik heb bij de lokale electroboer gevraagd en die zei dat ie ze niet had. geef een paar voorbeelden waar je zeker weet (uit ervaring) of waarwan je denkt dat moet haast wel waar ik ze kan halen

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 14:45 schreef jurian het volgende:
maar goed na enkele dagen van geen posts kick ik m maar naar boven. Sorry voor de genen die het daar niet mee eens zijn. maar er is een vraag bij gekomen. die ccfl's waar kan je die kopen zeg ik heb bij de lokale electroboer gevraagd en die zei dat ie ze niet had. geef een paar voorbeelden waar je zeker weet (uit ervaring) of waarwan je denkt dat moet haast wel waar ik ze kan halen
Ligt eraan waar je woont. Hier in Eindhoven hebben ze ze zowiezo bij de Wiener, daar heb ik er gehaald voor in me auto. >:) Ik denk dat ze die bij de display ook wel hebben.
Verder kun je ze op internet bestellen bij www.stuutenbruin.com . Daar kosten ze: 10cm; f 25,- 30cm; f30,- (GULDEN)
ik heb bij de wiener f29.95 voor 10cm betaald, das tuurlijk zonder verzendkosten. Misschien heeft de Conrad ze ook.
veel succes!

Verwijderd

Topicstarter
kijk eens aan dat zocht ik (denk ik nog ff checken)

Verwijderd

Topicstarter
ik kon ze niet vinden weten jullie er misschien nog een paar?

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zondag 13 januari 2002 16:34 schreef jurian het volgende:
ik kon ze niet vinden weten jullie er misschien nog een paar?
Anders doe je je eigen check-werk eens...

Je kunt natuurlijk beginnen bij Pagina.nl, Google.com en Aj.com...

Ow, wat je ook kunt proberen, is een (ouwe) gezichtsbruiner uit elkaar te slopen. Daar zit namelijk ook een UV-lamp in...

Verwijderd

rip ergens zon geld test lamp vandaan (die werken geloof ik toch niet met de euro)die geven ook uv licht af sluit deze met een extern kabeltje aan op je voeding

je hebt dan dus al uv-licht

dan nog de verf die kun ej bij van die schrale knutselsjops kopen (pipoo ofzo) of je typ-eks (weet ik veul hoe je eht schrijft) da ding wit en kleur hem dan met merk stiften (je kunt volgens mij ook typ-eks met de inkt uit een gesloopte fluor merkstift mengen)

suc-6 en zet foto's als het gelukt is

(en wat boeit eht trouwens als iemadn lange zinnen maakt alsof jij perfect bent JE BENT ZIELIG)

• Osiris
  • Niet online
Op zondag 13 januari 2002 17:37 schreef PlaceR het volgende:
rip ergens zon geld test lamp vandaan (die werken geloof ik toch niet met de euro)die geven ook uv licht af sluit deze met een extern kabeltje aan op je voeding

je hebt dan dus al uv-licht
Dat lijkt me ook niet het grootste probleem...
(en wat boeit eht trouwens als iemadn lange zinnen maakt alsof jij perfect bent JE BENT ZIELIG)
Dat leest heel erg irritant en is eigenlijk wel een voorwaarde op dit Forum, dacht ik...

Verwijderd

Topicstarter
jongens jongens of meisjes meisjes. geen getreur. ik heb wat gevonden. tenminste wat de human intelligence in de winkel mij heeft vertelt. het is blue neon en volgens die gast is het ook een blacklight die dingen kan je ook in je auto zetten. Lang verhaal maar het komt erop neer dat Osiris_nl dus fout zat wat de winkels betreft hier in kampen. maar klopt het van die uv en zo ja is 35 gulden dan niet erg veel.

dat was deel een.

ik heb hier bij de karwei een kinzo gevonden van 67 gulden (omrekenen naar euro's doe je zelf maar) leuk dremelachtig voorwerpje en met vier snelheden. Is dit een fatsoenlijk dremeltje of niet geen A- of B-merk geflame ajb. Voor degenen die dus ook een dremel nodig hebben in de buurt van kampen mail dan ff naar dimaestro@gmx.net dan kijken wat we kunnen doen als er tenminste genoeg mensen ervoor te vinden zijn.

dat was deel twee.

Die uv lichies waarmee laat je de voorwerpen oplichten? want ik begreep het tot nu toe niet helemaal. maar het moet natuurlijk niet een zichtbaar goedje zijn dat ik erop smeer. alles heel sniekie dus :9~.

deel drie

Proloog (ofzo)

overigens zijn de plannen ietwat gewijzigd want de fans komen in de zijkant. Links boven en rechts onder tegenover het mobo. en dan komt er een window tussen door geslingerd. :P

Verwijderd

Topicstarter
kom op zijn er nog mensen hierin geintereseerd of sta ik hier voor niks vragen te stelllen :(

• theborgnl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-05 14:48

theborgnl

De mededeling begint hier:

als het af is zou ik wel een pic ofzo willen zien...

glowing fan's!!!!!! dat lijkt me wel stoer gezicht.

*ding* Einde bericht *dong*

• Osiris
  • Niet online
Op maandag 14 januari 2002 14:37 schreef jurian het volgende:
kom op zijn er nog mensen hierin geintereseerd of sta ik hier voor niks vragen te stelllen :(
Blijkbaar >:) :P :+
Op vrijdag 18 januari 2002 21:50 schreef theborgnl het volgende:
als het af is zou ik wel een pic ofzo willen zien...

glowing fan's!!!!!! dat lijkt me wel stoer gezicht.
Mwoah, lijkt me niet zo. Denk dat je het niet goed genoeg ziet...

• Glorificationer426
  • Laatst online: 17-08 22:25

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Oops had ik toch bijna een punt getypt
Bad hair day on a good webcam night?

Maar goed, glowing fans lijken me wel koel, maar je moet ze dan niet teveel verstoppen achter kabels e.d., en niet vergeten foto's van het resultaat te plaatsen!

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Pagina: 1