Als je veel op iemand knalt en ie niet dood gaat
maar dat kan ook door een erg hoge ping komen, anders zou ik het niet weten.
Dan moet je volgens mij admin zijn van de server...
En verder weet ik het niet.
En verder weet ik het niet.
Verwijderd
Als iemand met de sniper 100% killed & met de rest van de wapens zuigt EN een hoge 150+ ping heeft, kun je stellen dat er een aimbot meedoet. Wat ook werkt is 'spectator-view' en dan in de console 'behindview 1' intikken; je ziet dan aan de bewegingen van dat menneke dattie cheat ( TE gecontroleerd )
Verwijderd
Als er iemand in zit met een witte naam... admin dus dan kan die persoon cheaten jah... anderen niet
Verwijderd
b*llsh*t and u know itOp woensdag 09 januari 2002 20:48 schreef erikv1983 het volgende:
Als er iemand in zit met een witte naam... admin dus dan kan die persoon cheaten jah... anderen niet
check gathering.tweakers.net/showtopic.php/374735/1/25 ff, gaat over hetzelfde onderwerp.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Verwijderd
Als het een CSHP server is:
Laat de console tevoorschein komen
en type dit in:
Laat de console tevoorschein komen
en type dit in:
code:
1
| mutate cheatshow |
hij heeft gelijk hoorOp woensdag 09 januari 2002 20:50 schreef happyman112 het volgende:
[..]
b*llsh*t and u know it
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Als er een admin op de server zit betekent niet dat er geen cheaters aanwezig kunnen zijn Alleen dat de kans op gekicked te worden groter isOp woensdag 09 januari 2002 21:21 schreef Tampie2000 het volgende:
hij heeft gelijk hoor
hij zegt alleen dat de admin kan cheaten hoor....Op woensdag 09 januari 2002 21:43 schreef happyman112 het volgende:
[..]
Als er een admin op de server zit betekent niet dat er geen cheaters aanwezig kunnen zijn Alleen dat de kans op gekicked te worden groter is
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
idd :-POp woensdag 09 januari 2002 21:49 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
hij zegt alleen dat de admin kan cheaten hoor....
Verwijderd
hehehe ooit gehoord van aim-bot 
of noemen jullie dat geen cheaten? cheaten is meer dan:
god
loaded
allammo
hoor...
of noemen jullie dat geen cheaten? cheaten is meer dan:
god
loaded
allammo
hoor...
Net als iedereen vindt ik het
, maar daar gaat het niet om. Je kunt idd instellen dat je in spectator-mode speelt, dan herken je het zo. Maar voor meer tips gewoon googlen (op usenet)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()