Was t maar waar
, in dat geval wil ik die TNT1 wel overnemen van je. Maar zal hem wel niet helemaal kloppen lijkt me
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Ja zo'n TNT is een goeie investering hij upgrade zichzelf.
Powered by KPN
dat noem ik nog eens overlokken
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Dat noem ik nog is PhotoshoppenOp woensdag 09 januari 2002 20:14 schreef 2Dutch2 het volgende:
dat noem ik nog eens overlokken
Verwijderd
he verdorie denk ik krijg een gemodde tnt1 te zien bij het openen van dit topic blijkt het gewoon een duf plaatje te zijn van sisoft sandra die zijn zoveelste fout maakt 
maar wel ontzettend koel
maar wel ontzettend koel
Nee het was serieus geen photoshop...Op woensdag 09 januari 2002 20:17 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Dat noem ik nog is Photoshoppen
ok het is moeilijk te bewijzen... mja waarom zou ik dit shoppen
En toen werd het een tikkeltje ongeloofwaardigOp woensdag 09 januari 2002 20:26 schreef Unagi het volgende:
[..]
Nee het was serieus geen photoshop...
ok het is moeilijk te bewijzen... mja waarom zou ik dit shoppenHier nog eentje van m'n Gf3 met tnt chipset
[afbeelding]
Ik zag het dus al aan het eerste schermOp woensdag 09 januari 2002 20:02 schreef wij het volgende:
Zit veel geheugen op zo'n tnt1
Jongens jongens rustig... ik heb 2 videokaarten in m'n systeem en sisoft herkend ze denk ik gewoon nie goed... en ik dacht he da's wel grappig dus laat ik ff screenies posten... waarom zou ik r tijd aan besteden en een half uur aan zo'n plaatje gaan zitten sjoppen...
Pagina: 1