Toon posts:

[Trillian] MSN Emoticons?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand toevallig iets waarmee ik de emoticons van MSN in Trillian kan gebruiken?

Want die van Trillian zijn nogal gaar namelijk...
Me skin is prima, alleen de emoticons (zijn het zelfde als de standaard uitvoering - gewoon gaar dusss...)

Thanks!! :)

Verwijderd

Kijk hier eens:

http://www.trillian.cc/skins.php?vw=&scat=Operating%20Systems&sid=5&smx=5&srt=

Die skin heb ik ook (vrij irritant trouwens :{), maar die heeft wel MSN-messanger smilies. Misschien dat je ze dmv die XML bestandjes zelf kunt overnemen?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 20:20 schreef tjetta het volgende:

Die skin heb ik ook (vrij irritant trouwens :{)
Mag ik vragen wat je er zo irritant aan vindt?

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 21:08 schreef Troll het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat je er zo irritant aan vindt?
Het ziet er uit als XP, die grote titlebar-knoppen enzo, vind ik gewoon niet mooi uitzien (daarom heb ik die hele themezooi ook uit XP gehaald)

Maar ik vind bepaalde dingen wel weer handig (indeling van windows enzo). Die balk pas in binnenkort wel een keertje aan :)

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
offtopic:
Die 'emoticons' heten in niet-Microsoft jargon trouwens 'smilies' ;), tenminste daar blijf ik bij. In de goeie ouwe tijd noemden wij die dingen 'smilies'.

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-08 20:56
Als je zelf kunt/wilt kloten met xml in de bronfiles dan zou ik je willen verwijzen naar de 2e link in mijn sig.
* Sassie is vanavond weer hard bezig, maar trillian wil mijn smilies niet parsen :( ;(

Verwijderd

[forum=4] --> [forum=10]

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 19:56 schreef Troll het volgende:
Heeft iemand toevallig iets waarmee ik de emoticons van MSN in Trillian kan gebruiken?

Want die van Trillian zijn nogal gaar namelijk...
Me skin is prima, alleen de emoticons (zijn het zelfde als de standaard uitvoering - gewoon gaar dusss...)

Thanks!! :)
De icons uit MSN zijn net zo gaar. Je kan beter de goT smileys erin douwen die zijn echt stoer. :7

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-08 20:56
Op vrijdag 11 januari 2002 09:38 schreef Kn00p het volgende:

[..]

De icons uit MSN zijn net zo gaar. Je kan beter de goT smileys erin douwen die zijn echt stoer. :7
Ik ben bezig met beide (tenminste die smilies worden GoT smilies, maar de andere emoticons blijven zo).

Zie dus dit topic:
[topic=350990]
(en check voor andere topics ff de search)

Verwijderd

Ik ben zelf bezig met wat emoticons te maken is echt vet, nooit problemen gehad met invoeren.

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:08

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

Nu het toch over msn-smileys gaat... die krengen zijn anti-aliased voor een witte achtergrond :/

* Bananenplant wil ze op een forum met zwarte achtergrond gebruiken :+

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Ja dat is vaker, dan zit er geen alpha masker bij. Jammer is dat altijd. :/

Ik gebruik trouwens de skin Azarro voor Trillian 0.74i. Bevalt erg goed. http://www.skinplant.com/library.cfm?lib=22&skinid=327 (Azarro skins gebruik ik niet voor andere dingen maar nog niet bekeken.)

[ Voor 58% gewijzigd door Aham brahmasmi op 17-01-2005 23:32 ]

Pagina: 1