--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Verwijderd
En dat ding RULED
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
Ik ga de hele koperen radiator zelf solderen uit allemaal plaatjes. Is nodig om mijn 2 drift -0.8 koel te houden. Heel koel. En op de eerste plaats dat het cool uit ziet.
Verwijderd
based op AMD K-6
heb ik een plexiglas case gemaakt compleet plexiglass
zwart kleurig,vond ik beter omdat krassen etc minder
zichtbaar zijn dacht ik
op mp3.barracuda-central.org
kan je bij pictures van pix van de kast zien...
Verwijderd
hij is erg fatOp woensdag 09 januari 2002 21:46 schreef Warezhelp het volgende:
voor mijn car-mp3 speler
based op AMD K-6
heb ik een plexiglas case gemaakt compleet plexiglass
zwart kleurig,vond ik beter omdat krassen etc minder
zichtbaar zijn dacht ik
op mp3.barracuda-central.org
kan je bij pictures van pix van de kast zien...
Verwijderd
maar staat inderdaad erug vet hoor! echt bizar
Verwijderd
Dus onstabiel en gammel ligt meestal aan het zo zuiver mogelijk werken op de delen die verlijmd moeten worden.
Verwijderd

Hier kun je ze kopen:
http://www.clearpc.ca/
Zie voor een review:
http://www.virtual-hideout.net/reviews/upgrade_path_clearpc/index.shtml
(die ook zo'n kassie wilden maken)
Ik zit zelf te denken om hem helemaal van plexi te maken, zoals dat plaaje, of een ouwe case te gebruiken, en daar al het niet nodige metaal van weg te halen.
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
nope best goedkoopOp donderdag 24 januari 2002 16:09 schreef Agression het volgende:
isdat niet heel erg $$$ plexiglas??...
Ik bedoel, al die mensen die zonodig een raampje in hun kast maken zien uiteindleijk maar een heel klein deel van de binnnenkant van hun computer. Hier zie je veel meer, dAAr heb je pas wat aan
Hoe doet men dat? Met een extreem heete buis? Anders gooi ik me CPU ff omhoog gebruik ik me liq-voedingcooler om te buigen!
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Verwijderd
Op Overclocking store betaal je er toch nog zo'n £140.00 Ex VAT voor. Is toch zo'n EUR 200 en da's niet goedkoop imho!Op donderdag 24 januari 2002 16:11 schreef Sonic- het volgende:
nope best goedkoop
Verwijderd
Die kast van clear-case is gebogen op een hitte-plaat.
die verwarmt gelijkmatig de hele plaat, of een gedeelte,
daarna is buigen een makkie.
Heb zelf nog wel eens met zo'n hitte-plaat gewerkt,
bij "handenarbeid" op school. Ik heb het ding alleen niet meer kunnen traceren. (was trouwens maar een kleintje, nooit groot genoeg voor een case)
De stabiliteit verkrijgen ze door front- en backpaneel
naar elkaar toe te trekken met draadeinden....
principe is simpel, maar volgens mij werkt het wel.
De kasten van clearviewtech daarentegen worden helemaal bij elkaar gehouden door een soort van koppelstukken,
als die nu voor een redelijke prijs te vinden zouden zijn,
is de rest een makkie (tenminste hoop ik...)
Ik zat te denken om daar de wanden mee aan elkaar te maken, dan zie je niks en je gebruikt geen schroeven of kit.
En ik wou een soort desktop maken, want ik denk dat je dan het meeste ziet. Evt HD, cdrom, psu mod.