Inderdaad hij is nog niet helemaal af. Er komt nog een TL buisje in, twee fans, een connector voor de videokaart en natuurlijk nog een connector voor de voeding. WC bij de eerstvolgende salarisronde...ehh frautje corrigeert me, eerst een nieuwe koelkast
2de ronde dan...damn maart pas
. Kheb tenminste al een koffertje daarvoor.
Dit zijn de benodigdheden:

Bevestiging van mobo (uitgeslepen):

Bevestiging van voeding:

Bracket gemaakt van voeding
:

Mobo isolatie (kaarten omgebogen):

Geluidskaart ook verankerd (AGP heeft dat standaard op MSI):

Open zonder de voeding (moet toch beter bevestigd worden):

Zo ziet de voorkant er uit:

Kga geen foto maken van de connectoren, die zitten er toch nog niet in. Voeding is netjes gerecycled
. HD zit met schroeven vast aan de bodem. Bracket zit nog even vast met lijm. Als dat droog is dan wordt die ook bevestigd met bouten en moeren.
Oh ja, het is dus een XP 1800+ met S(tront)PIRE koeler. IBM 60DTLA, NEC DVD, Platinum Live 5.1, Leadtek GF2 (aan vervanging toe), MSI K7T266 Pro2 Revisie 2.0 en 2x 256MB DDR van Microtronica.
Kon inderdaad netter, maar dit is dan ook mijn eerste ervaring met dit soort kunststof. Echt heel raar spul, mocht je er ook aan willen beginnen---> NIET DREMELEN. Dat spul smelt in stukjes en vliegt overal heen en blijft'r plakken ook.
Dit zijn de benodigdheden:

Bevestiging van mobo (uitgeslepen):

Bevestiging van voeding:

Bracket gemaakt van voeding

Mobo isolatie (kaarten omgebogen):

Geluidskaart ook verankerd (AGP heeft dat standaard op MSI):

Open zonder de voeding (moet toch beter bevestigd worden):

Zo ziet de voorkant er uit:

Kga geen foto maken van de connectoren, die zitten er toch nog niet in. Voeding is netjes gerecycled
Oh ja, het is dus een XP 1800+ met S(tront)PIRE koeler. IBM 60DTLA, NEC DVD, Platinum Live 5.1, Leadtek GF2 (aan vervanging toe), MSI K7T266 Pro2 Revisie 2.0 en 2x 256MB DDR van Microtronica.
Kon inderdaad netter, maar dit is dan ook mijn eerste ervaring met dit soort kunststof. Echt heel raar spul, mocht je er ook aan willen beginnen---> NIET DREMELEN. Dat spul smelt in stukjes en vliegt overal heen en blijft'r plakken ook.