GTA4 is in de maak

Pagina: 1
Acties:

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52
Grand Theft Auto IV in the Works :: January 07, 2002

No surprise, get the first, exclusive word inside.

--------------------------------------------------------------------------------

A contact at Rockstar Games has informed us that their hailed game of the year title, Grand Theft Auto III will see a sequel on PlayStation 2 by year's end. Apparently the game has been in development for some while now with confirmed development on PS2 and rumored development on Xbox.

The cities will be even more functional than GTA3, with characters you see on the street a lot more interactive than what was seen in previous titles.

Stay tuned to PSEra.com for more information throughout the coming weeks.

Bron

En ik wacht nog op de PC versie van gta3.. :(

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Idd laten ze nou eerst GTA 3 voor de pc uitbrengen en zich dan pas bezig gaan houden met GTA 4 :(

There is no magic.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-02 21:53

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 09 januari 2002 19:44 schreef The_Will het volgende:
Idd laten ze nou eerst GTA 3 voor de pc uitbrengen en zich dan pas bezig gaan houden met GTA 4 :(
Of ze brengen in 2 maanden GTA 3 en GTA 4 voor PC uit.. daar kan ik mee leven :+

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35

Verwijderd

Van mij mag die lekker snel op de ps2 uitkomen :P
Op de pc komt die toch wel.

Verwijderd

Ik heb GTA3 nog niet eens uit gespeelt :P moet er eens tijd voor maken...

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01 11:40

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op woensdag 09 januari 2002 19:44 schreef The_Will het volgende:
Ik vind van niet, PC versie scrappen en GTA4 deze zomer al uitbrengen op de PS2 >:)

Nog cooler dan 3, kan het me haast niet voorstellen :9~

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 20:32 schreef keldon het volgende:

[..]

Ik vind van niet, PC versie scrappen en GTA4 deze zomer al uitbrengen op de PS2 >:)

Mag van mij ook

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 20:32 schreef keldon het volgende:

[..]

Grrrrrrrrrr :r de pc versie schappen :? , gun je de pc gebruikers geen leuk spel ofzo >:)

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-01 10:58

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Op woensdag 09 januari 2002 20:52 schreef Qorne het volgende:

[..]

Mag van mij ook
d8 het dus niet he :(

:) me blijft gewoon lekker GTA'en in de originele eerste game :) afwachten op GTA3!

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Als ze de pc versie schrappen dan krijgen ze waarschijnlijk zo ontzettend veel klachten meeltjes dat ze GTA4 ook eerst voor de pc uit gaan brengen >:)

Waarom kunnen ze het niet gewoon tegelijk uitbrengen, want nu zit ik alleen maar kwijlend te kijken naar de pics die ik zie van GTA3 terwijl er gewoon al mensen zijn die um hebben uitgespeeld op de PS2 :(

En ik kan natuurlijk niet ook nog us een PS2 gaan kopen want (bijna) al me geld zit is al in me pc gestoken en ik moet natuurlijk ook geld hebben voor me social life (Ja dat heb ik ja! ;) )

There is no magic.

• BDT
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-10-2023

BDT

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet

Ik w8 nu al op die game!!!

Sega till I die!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Heb geduld allen, GTA3 voor de PC zal expansiever dan de PS2 versie zijn.

Zo zullen er motoren in het spel zitten, en is er hoogstwaarschijnlijk ook een optie tot net(werk) play.

Hurray!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:15

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op donderdag 10 januari 2002 11:01 schreef ilyc het volgende:
Heb geduld allen, GTA3 voor de PC zal expansiever dan de PS2 versie zijn.

Zo zullen er motoren in het spel zitten, en is er hoogstwaarschijnlijk ook een optie tot net(werk) play.

Hurray!
goh zatdat allebij ook al niet in 1 en 2?

blup

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Jah, doh!!!

Maar niet in GTA3 op de PS2...

• .GoO
Op donderdag 10 januari 2002 11:10 schreef Werkeend het volgende:

[..]

goh zatdat allebij ook al niet in 1 en 2?
Die zagen er alleen iets anders uit.. Maar beetje egoïstisch van die PS2ers om te zeggen dat de PC versie geschrapt moet worden.. Over een jaartje is dat ding toch weer waardeloos als er weer iets nieuws (en beters) uitkomt, zo gaat dat altijd.. Daarom snap ik sowieso niet dat mensen consoles kopen...

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 11:13 schreef devv05 het volgende:

Over een jaartje is dat ding toch weer waardeloos als er weer iets nieuws (en beters) uitkomt, zo gaat dat altijd.. Daarom snap ik sowieso niet dat mensen consoles kopen...
over een jaartje is je pc ook al weer een ouwe bak... dus wat lul je nu? een pc moet je ook upgraden, dat kost ook geld. een console gaat zo langer dan 5 jaar mee, en dan zou je weer een nieuwe console kunnen kopen. een pc niet, die zit je wel ieder jaar wel te upgraden. kost nog meer geld dan dat je om de 5 jaar een console koopt.

• .GoO
Op donderdag 10 januari 2002 12:12 schreef Webby het volgende:

[..]

over een jaartje is je pc ook al weer een ouwe bak... dus wat lul je nu? een pc moet je ook upgraden, dat kost ook geld. een console gaat zo langer dan 5 jaar mee, en dan zou je weer een nieuwe console kunnen kopen. een pc niet, die zit je wel ieder jaar wel te upgraden. kost nog meer geld dan dat je om de 5 jaar een console koopt.
PC gaat ook makkelijk een aantal jaren mee, en daar blijven spellen voor uitkomen

Maar laten we er geen console vs. PC topic van maken plz :)

Verwijderd

m'n collega heeft 'em ook op ps2 en kan ook niet w8en.

ps. gelukkig zijn de games voor console zo duur dat ik voor die kosten mn pc upgrade :)

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op donderdag 10 januari 2002 12:27 schreef lc_SOS__BackStabber het volgende:
m'n collega heeft 'em ook op ps2 en kan ook niet w8en.

ps. gelukkig zijn de games voor console zo duur dat ik voor die kosten mn pc upgrade :)
Voor 150 gulden :?
Dat is knap :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

PS2 spellen kosten tegenwoordig toch 100 Euro?

:)

(WAAROM doet die Euro het niet!! het is toch ALT+0128?: als ik dit bericht verstuur verdwijnt hij)

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op donderdag 10 januari 2002 12:51 schreef Dinictus het volgende:
PS2 spellen kosten tegenwoordig toch 100 Euro?

:)

(WAAROM doet die Euro het niet!! het is toch ALT+0128?: als ik dit bericht verstuur verdwijnt hij)
100 euro voor een spel :? :D
Ik denk dat 60-70 euro meer in de richting komt. :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik geloof absoluut niet dat Rockstar zo snel een vervolg zal uit brengen. Dit: "A contact at Rockstar Games" klinkt voor mij eerlijk gezegd ook alleen maar als een erg vaag gerucht.
Ook bij IGN PS2 weten ze er niets van en die zijn traditioneel altijd de eerste met GTA nieuws...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Och, ze zouden er best al wel mee bezig kunnen zijn. Tuurlijk! Waarom niet? Maar dan moet je niet denken dat hij dit jaar nog gereleased wordt ofzo |:(

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 13:08 schreef Kezmanatic het volgende:

[..]

100 euro voor een spel :? :D
Ik denk dat 60-70 euro meer in de richting komt. :)
68.04 om precies te zijn >:) (tenminste bijna alle spellen die eerst Fl 149.95 waren)
Pagina: 1