[Maya] moeilijk te leren ?

Pagina: 1
Acties:

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 10:36
ik weet dat het leren beheersen van de 3d pakketten zeker niet dingen zijn die je in een weekeinde (of week, of jaar) onder de knie hebt, ik zit nu zelf al 'n paar weekjes af en toe te klooien met Maya, heerlijk pakket trouwens maar dat terzijde, m'n probleem is dat ik niet verder kom dan wat simpele dingen maken met de NURBS vormen,
weet iemand van jullie waar je goeie hulp voor beginners kan krijgen (in boek vorm oid ?) maar waar het niet voor de high end user wordt zodat ik d'r geen bout meer van snap :)

tia :)

Verwijderd

Ik weet niet hoeveel geld je uit wil geven, klik anders eens hier :)

[edit]

of hier

• ZOMERZON
  • Laatst online: 13-03 11:45

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Nee, is niet moeilijk te leren.

en ja... F1 (Manual Maya , als je het daar niet kan vinden kun je gewoon niet zoeken)

• ZOMERZON

ZOMERZON

Maya 3 boek is al te koop hoor

Verwijderd

Maya 4 is al uit heh ;)

Ik heb het boek gekocht op de aliaswavefront site, opzich erg veel geld voor een boek, maar het helpt wel enorm.

• RSP
Op woensdag 09 januari 2002 19:34 schreef tjetta het volgende:
Ik weet niet hoeveel geld je uit wil geven, klik anders eens hier :)
mwho heb wel es duurdere boekjes gekocht thx iig, heeft iemand dit boek wel es gebruikt ? ik ga ondertussen wel de bol.com Recensie's lezen :)

• RSP
Op woensdag 09 januari 2002 19:35 schreef Snow-in-a-can het volgende:
Maya 4 is al uit heh ;)

Ik heb het boek gekocht op de aliaswavefront site, opzich erg veel geld voor een boek, maar het helpt wel enorm.
* RSP heeft geen Maya 4... nog steeds nr 3, students license *D niet van mij though :) geleend van maat van me :)

• ZOMERZON

ZOMERZON

die ga ik binnekort wel bestellen.. heb maya 3,

zal wel niet zo heel veel veranderingen in zitten, wel aangepast aan de versie natuurlijk (wat handig is ! )

• RSP
Op woensdag 09 januari 2002 20:02 schreef ZOMERZON het volgende:
die ga ik binnekort wel bestellen.. heb maya 3,

zal wel niet zo heel veel veranderingen in zitten, wel aangepast aan de versie natuurlijk (wat handig is ! )
d'r zal heus wel WAT verschil tussen zitten :) anders is het 'n beetje useless om 'n 4e versie uit te geven :P

Verwijderd

/me heeft al diverse malen divese boeken over maya gezien bij de Slegte
gewoon n keer binnenlopen, zijn 2ehands boeken, scheelt lekker :)

• Alpine
  • Laatst online: 12-09 15:39

Alpine

Twisted animator

Tutorials die je op het i-net kan vinden zijn ook wel handig. En voor maya tutorials kan je hier terecht.

Maya is wel wat moeilijker als 3ds max. Maar het valt best nog wel mee. Vooral met een paar tutorials en een goed boek ofzo.

• RSP
Op woensdag 09 januari 2002 22:22 schreef Alpine het volgende:
Tutorials die je op het i-net kan vinden zijn ook wel handig. En voor maya tutorials kan je hier terecht.

Maya is wel wat moeilijker als 3ds max. Maar het valt best nog wel mee. Vooral met een paar tutorials en een goed boek ofzo.
-ot-

hebben die lui 'n nieuwe lay out gemaakt ofzo ? :) ziet er lekker uit :9
Pagina: 1