geforce2 mx64 probleem onder XP

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

Topicstarter
mijn systeem crashed continu als ik 3d prog's of spellen draai.
De detinator driver van nvidia is dus ook geen optie, want als ik die installeer kijg ik een zwart scherm met links bovenin de hoek een rood pixeltje en meer niet.

ik wil weten of er meer mensen zijn die dit probleem kennen, of misschien dat er mensen zijn die hiervoor een oplossing hebben.

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Verwijderd

Via 4-in-1 drivers geinstalleerd? En welke versies van detonator heb je geprobeert?

• white_panther

white_panther

Topicstarter
detonator 23-11 (de laatste voor zover ik weet)

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

• white_panther

white_panther

Topicstarter
ps het is een leadtek (niet dat het veel uitmaakt volgens me, maar goed ff voor de info)

• RmanX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 19:16

RmanX

Mario pizza!

Leip probleem ik heb ook een poosje winxp gedraaid, maare bij mij werkten de standaard drivertjes gewoon goed. De detonators werkten nog beter zelfs 8-) want daarmee werkte opengl ook op een redelijke snelheid. Misschien moet je idd de nieuwte detonators proberen.

AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K

• white_panther

white_panther

Topicstarter
Op donderdag 10 januari 2002 09:50 schreef RmanX het volgende:
..... Misschien moet je idd de nieuwte detonators proberen.
dat werkt dus niet

Verwijderd

Weet iemand of dit probleem al is opgelost. Ik heb nl. hetzelfde proboleem en ik heb geen idee wat nu te moeten doen.
Alvast bedankt.

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 10:53 schreef Rikkie het volgende:
Weet iemand of dit probleem al is opgelost. Ik heb nl. hetzelfde proboleem en ik heb geen idee wat nu te moeten doen.
Alvast bedankt.
Graag meer info

Welk videokaart?
Welk os?
Welk mobo mbt via drivers?

Verwijderd

Videokaart: Geforce 2 64 mb
Drivers: 24.11 ( nieuwste nvidia)

Probleem is dat ik de standaard dingen wel kan doen ( i-explorer, Downloaden etc. )
maar als ik spellen ga spelen dat bevriest ie binnen een paar minuten.

Hopelijk hebben jullie een oplossing.

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:29
Op donderdag 20 juni 2002 11:16 schreef Rikkie het volgende:
Videokaart: Geforce 2 64 mb
Drivers: 24.11 ( nieuwste nvidia)

Probleem is dat ik de standaard dingen wel kan doen ( i-explorer, Downloaden etc. )
maar als ik spellen ga spelen dat bevriest ie binnen een paar minuten.

Hopelijk hebben jullie een oplossing.
24.11 bestaat niet...

Verwijderd

Mjah nu is dit topic niet echt gewenst meer, je mag een nieuw topic openen waarin je heel duidelijk bent met wat je allemaal al geprobeert hebt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.