achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K
dat werkt dus nietOp donderdag 10 januari 2002 09:50 schreef RmanX het volgende:
..... Misschien moet je idd de nieuwte detonators proberen.
Verwijderd
Alvast bedankt.
Verwijderd
Graag meer infoOp donderdag 20 juni 2002 10:53 schreef Rikkie het volgende:
Weet iemand of dit probleem al is opgelost. Ik heb nl. hetzelfde proboleem en ik heb geen idee wat nu te moeten doen.
Alvast bedankt.
Welk videokaart?
Welk os?
Welk mobo mbt via drivers?
Verwijderd
Drivers: 24.11 ( nieuwste nvidia)
Probleem is dat ik de standaard dingen wel kan doen ( i-explorer, Downloaden etc. )
maar als ik spellen ga spelen dat bevriest ie binnen een paar minuten.
Hopelijk hebben jullie een oplossing.
24.11 bestaat niet...Op donderdag 20 juni 2002 11:16 schreef Rikkie het volgende:
Videokaart: Geforce 2 64 mb
Drivers: 24.11 ( nieuwste nvidia)
Probleem is dat ik de standaard dingen wel kan doen ( i-explorer, Downloaden etc. )
maar als ik spellen ga spelen dat bevriest ie binnen een paar minuten.
Hopelijk hebben jullie een oplossing.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()