Ik zou het doen!
Ik werk niet bij upc, maar ik wel eent tip: ga persoonlijk langs.
Je moet gewoon een upc winkel binnenstappen en dan een abonnement nemen.
Je moet gewoon een upc winkel binnenstappen en dan een abonnement nemen.
In the end nothing really matters.
sales UPC :0800 1872 als ik me niet vergis..
En mag ik je telefonie ten zeerste afraden?
Kabel is erg gevoelig voor storingen, je hebt zo een slechte of dooie lijn.
Mensen gaan dan ook meer bellen omdat het goedkoper is (20% mbt belbasis van kpn)maar dat schiet dus niet op..
Geen carrier select mogelijk..dus..
Mensen gaan dan ook meer bellen omdat het goedkoper is (20% mbt belbasis van kpn)maar dat schiet dus niet op..
Geen carrier select mogelijk..dus..
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
woonplaats silvolde.. (gelderland)
Ik zou het doen!
Silvolde..is dat voormalig tebecai of zoiets?
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
zo ja..
be afraid.. be very affraid..
hoewl ik wel moet zeggen dat ik die plaats nooit ben tegengekomen aan de telefoon, dus misschien zitten ze daar op een goed deel van het netwerk.
(als dat in het tebecai gebied bestaat dan)
be afraid.. be very affraid..
hoewl ik wel moet zeggen dat ik die plaats nooit ben tegengekomen aan de telefoon, dus misschien zitten ze daar op een goed deel van het netwerk.
(als dat in het tebecai gebied bestaat dan)
tis Gelderland..daar zit ik namelijk..nog 2,5 week..dan ben ik weg bij die ballentent 
Dat Tebecai gebied is opgekocht,maar heeft een vreselijk slecht en onstabiel netwerk, miskoop van de eeuw dus
En dat komt niet snel goed, aangezien UPC aardig in geldnood zit..
Dat Tebecai gebied is opgekocht,maar heeft een vreselijk slecht en onstabiel netwerk, miskoop van de eeuw dus
En dat komt niet snel goed, aangezien UPC aardig in geldnood zit..
nee nee tis oud gelrevision gebied!
Ik zou het doen!
Verwijderd
naar upc bellen en vragen om afdeling verkoop
heb ik ook gedaan en binnen een week lag er chello, dus dan zullen ze ook wel meteen telefoon kunnen aanleggen (ik kan het je niet aanraden om priority te nemen
).
heb ik ook gedaan en binnen een week lag er chello, dus dan zullen ze ook wel meteen telefoon kunnen aanleggen (ik kan het je niet aanraden om priority te nemen
Wij hebben kabelinternet en ook telefoon via de kabel en dat laatste werkt tot dusver goed.
Tja, UPC... aan de organisatie daar kan nog veel verbetert worden. Krijg jij het niet voor elkaar een abbo af te sluiten, ons belde ze op met de vraag of we misschien ineteresse hadden in een Priority abbo (Telefoon via de kabel), iets dat we dus al een paar maanden hadden
Tja, UPC... aan de organisatie daar kan nog veel verbetert worden. Krijg jij het niet voor elkaar een abbo af te sluiten, ons belde ze op met de vraag of we misschien ineteresse hadden in een Priority abbo (Telefoon via de kabel), iets dat we dus al een paar maanden hadden
heren..heb dat nummer van de verkoop (sales) al gepost in dit draadje..wel goed lezen hoor 
En UPC staat bekend om het langs elkaar gelul..
En UPC staat bekend om het langs elkaar gelul..
Verwijderd
Valt wel mee. M'n broer heeft anderhalf jaar Priority + Chello en hij heeft nooit een storing op de telefoonlijn gehad. Geluid is glashelder en werking vlekkeloos. Van de Chello verbinding kan dit helaas niet gezegd worden...Op woensdag 09 januari 2002 20:15 schreef 2Dutch2 het volgende:
Priority werkt als een tierelier hier
/dev/null
Pagina: 1