* 4Real als cs speler speelt soms ook Q3A tegen bots
kun je ook aan zetten dat je kun zien hoeveel HP een bot nog heeft
kun je ook aan zetten dat je kun zien hoeveel HP een bot nog heeft
ook geen cheat downloadenOp woensdag 09 januari 2002 18:59 schreef spartanus66 het volgende:
nee dat kan niet helelaas het zijn net als online gewone tegenstanders
There is no magic.
Als of bots gaan zeuren als ik cheatOp woensdag 09 januari 2002 19:05 schreef The_Will het volgende:
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen met deze post vind je niet?
Je vraagt om een cheat maar tegelijkertijd zijn de cheaters bij CS "gare hoerige tering cheaters".
Waarom vraag je om cheats als je er tegen bent. En het lijkt me niet dat er een cheat bestaat om HP te zien. Denk ook niet dat er veel mensen zouden zijn die die cheat dan gebruiken omdat de meeste mensen cheaten om te winnen. En als ik iemand z'n HP zie dan win ik niet sneller maja.
Verwijderd
als je een echte quake 3er wil worden moet je gewoon spelen zoals het spel is gemaakt. En waarom wil je dat trouwens hebben dat je de health avn de bots kan zien. Of is dit soort dekmantel voor onlineOp woensdag 09 januari 2002 19:00 schreef 4REal het volgende:
[..]
ook geen cheat downloaden![]()
net zo iets als sommige gare hoerige tering cheaters in CS doen
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
wil ik niet Q3A sucks.. is alleen leuk als je je extreem verveeltOp woensdag 09 januari 2002 19:10 schreef spartanus66 het volgende:
[..]
als je een echte quake 3er wil worden moet je gewoon spelen zoals het spel is gemaakt. En waarom wil je dat trouwens hebben dat je de health avn de bots kan zien. Of is dit soort dekmantel voor online
Ik zeg niet dat je niet moet cheaten (maar je moet het toch niet doenOp woensdag 09 januari 2002 19:08 schreef 4REal het volgende:
[..]
Als of bots gaan zeuren als ik cheatik wil gewoon beetje ouwehoeren bij Q3A
There is no magic.
Je mist zo wel gewoon 50% van je gameing experience. Zonder geluid gamen is als naar een horror film kijken zonder geluid. geen reet aan!Op woensdag 09 januari 2002 19:14 schreef 4REal het volgende:
[..]
heb geluid uit gezet.. luister altijd naar mp3z enzo
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
daarom baal ik er zo van dat windows me soundblaster niet paktOp woensdag 09 januari 2002 19:52 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Je mist zo wel gewoon 50% van je gameing experience. Zonder geluid gamen is als naar een horror film kijken zonder geluid. geen reet aan!
Verwijderd
so what.. tis alleen tegen bots hoor tis niet dat ik 100% er tegen aan moet gaan..Op woensdag 09 januari 2002 19:52 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Je mist zo wel gewoon 50% van je gameing experience. Zonder geluid gamen is als naar een horror film kijken zonder geluid. geen reet aan!
HET IS TEGEN BOTSOp woensdag 09 januari 2002 19:57 schreef Accelerator het volgende:
ik wil ff zeggen:
de mensen die cheats gebruiken in MP games vind ik echt zo sneu.
als ik bedenk hoe zo'n persoon eruit zou zien denk ik dat het een of ander heel zielig jongetje is die geen vrienden heeft en nergens de beste in is, daarom download ie maar een cheat.
ik vind het echt zooooo lame
Verwijderd
Verwijderd
n00b die je bentOp woensdag 09 januari 2002 20:55 schreef Demolition-Man het volgende:
ik ga het nu toch eindelijk een x vragen:
wat betekent n00b en w00t???
alle afkortingen enzo ken ik...maar ik heb nog steeds geen id wat dit betekent en waar het vandaan komt!
n00b van newbie dan je new in iets bent dat je er niks van kan enzoOp woensdag 09 januari 2002 20:55 schreef Demolition-Man het volgende:
ik ga het nu toch eindelijk een x vragen:
wat betekent n00b en w00t???
alle afkortingen enzo ken ik...maar ik heb nog steeds geen id wat dit betekent en waar het vandaan komt!
Verwijderd
dat is cs taal zoveel mogenlijk cijfersOp woensdag 09 januari 2002 21:17 schreef Demolition-Man het volgende:
ik wist dat n00b newbie betekent....maar waarom 00???
1337 sp34k noemt men datOp woensdag 09 januari 2002 21:18 schreef spartanus66 het volgende:
[..]
dat is cs taal zoveel mogenlijk cijfers
There is no magic.
DooM dan?Op woensdag 09 januari 2002 21:42 schreef The_Will het volgende:
[wijsneus mode]
FF correctie op dat cs-taal - het komt nog van voor Quake 1. Dus CS heeft er nix mee te maken.
[/wijsneus mode]
C:\>_
als je wilt cheaten ga je naar cheats site. niet naar GoT.Op donderdag 10 januari 2002 15:07 schreef 4REal het volgende:
en nu weer ff on topic plz
🌞🍃
Bl44tOp donderdag 10 januari 2002 15:43 schreef DataBeest het volgende:
[..]
als je wilt cheaten ga je naar cheats site. niet naar GoT.
cheaters is voor lamers en die zijn hier op GoT niet.
Zijn er ook nog regels voor?Op woensdag 09 januari 2002 21:21 schreef RSP het volgende:
[..]
1337 sp34k noemt men dat
je kan het zo gek maken als je zelf wil
Verwijderd
Hoe irritanter hoe beter.Op donderdag 10 januari 2002 19:57 schreef qweenix het volgende:
[..]
Zijn er ook nog regels voor?
Verwijderd
o zijn die er niet ??? kijk is op localhostOp donderdag 10 januari 2002 15:43 schreef DataBeest het volgende:
[..]
als je wilt cheaten ga je naar cheats site. niet naar GoT.
cheaters is voor lamers en die zijn hier op GoT niet.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq