Ik heb me gisteren maar eens in het diepe gestort en geprobeerd FreeBSD (4.4 dacht ik) te installeren op me oude p100. Met de install-guide erbij lukte dat aardig, alleen krijg ik me NIC niet aan de praat. Ik ben een behoorlijke newbie op het gebied van Linux/Unix, d.w.z. heb een keer of 3 Linux op me PC gehad, maar heb nooit tijd gehad me er in te verdiepen.
Nu kan ik vòòr de installatie een aantal drivers kiezen die geladen moeten worden (moet je conflicterende drivers weghalen uit het lijstje). Het punt is dat ik nergens een driver voor mijn NIC zie staan (Intel Pro/10 ISA dingetje, meen ik). Iemand enig idee welke driver ik nu moet kiezen, of wat ik anders kan doen om het werkend te krijgen?
Alvast bedankt voor enige reacties...
Nu kan ik vòòr de installatie een aantal drivers kiezen die geladen moeten worden (moet je conflicterende drivers weghalen uit het lijstje). Het punt is dat ik nergens een driver voor mijn NIC zie staan (Intel Pro/10 ISA dingetje, meen ik). Iemand enig idee welke driver ik nu moet kiezen, of wat ik anders kan doen om het werkend te krijgen?
Alvast bedankt voor enige reacties...