Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
en het nut..?
tja wat is het nut van case m.......en ga zo maar door!
dit is tot nu toe de mooiste die ik gezien heb!!
Verwijderd
For those about to rock, we salute you!
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
(dat autootje opzich ook btw
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Verwijderd
fuck off , hielke (zullen wij jou posts ff nachecken)Op woensdag 09 januari 2002 21:05 schreef Hielkej het volgende:
[..]
post's nodig?
zeg dan nix.
En zo heb je weer een techpost erbijOp woensdag 09 januari 2002 21:28 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
fuck off , hielke (zullen wij jou posts ff nachecken)
Maar ontopic: Het blijft aardig, maar de airflow laat IMO te wensen over. Hoeveel graden zou dat ding worden? Dat zal alleen niet van primair belang zijn bij een deco-mod...
Dit is ironisch bedoeld natuurlijk
Forza Mucca!
Verwijderd
en alle :Z-ers! FUCK OFF!
zo wrodt er tenminste nog wat gepost, er wordt neit alleen voor jullie gepost, maa rook voor andere mensen!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
wat boeid dat nou
ga ff huilen ofzo
Verwijderd
anders moet er maar een topic geopend worden over "wat de tweaker al gezien heeft op het net" om nutteloze reply's te voorkomen.
Verwijderd
hij heeft al 3 of 4 keer op dit forum gestaan dus houd je taalgebruik voor je wil je.Op woensdag 09 januari 2002 21:46 schreef The_YellowDog het volgende:
lolik vin um vet! ik had um nog nooit gezien
zo wrodt er tenminste nog wat gepost, er wordt neit alleen voor jullie gepost, maa rook voor andere mensen!
mij hoor je toch ook niet schelden
Verwijderd
Volgens mij voel je je wel aangesproken.Op woensdag 09 januari 2002 22:08 schreef enigma het volgende:
[..]
Is anders wel een vette mod hoor...!!!
Moest ik ff kwijt (van die mod dan)
Verwijderd
hij heeft wel gelijk. moet je voordat je een topic opent eerst maar is eff de search uitgebreid doorspitten of het niet al een keertje geweest is? trekt de search engine het helemaal niet meer denkOp woensdag 09 januari 2002 22:08 schreef enigma het volgende:
[..]
hij heeft al 3 of 4 keer op dit forum gestaan dus houd je taalgebruik voor je wil je.
niet iedereen op GoT heeft elke dag een paar uur de tijd om alles door te kijken (ik niet tenminste) zodat er geen dubbelposts komen maar als je dan van die
Verwijderd
ik vind het ook niet erg dat dit onderwerp voor de 4 de keer op dit forum verschijnt, maar dat The_YellowDogOp woensdag 09 januari 2002 22:12 schreef Sourcerer het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk. moet je voordat je een topic opent eerst maar is eff de search uitgebreid doorspitten of het niet al een keertje geweest is? trekt de search engine het helemaal niet meer denk
gelijk gaat schelden omdat mensen (net als ik) een
Verwijderd
Kost me moeite te lezen wat je schrijft maar jouw toon staat me niet aan ONVRIENDELIJK TWEAKERTJE. MOET JIJ NOG NIET NAAR JE BEDJE ? Zijn wij ook weer blij.Op woensdag 09 januari 2002 21:46 schreef The_YellowDog het volgende:
lolik vin um vet! ik had um nog nooit gezien
Intussen:
Verwijderd
dieOp woensdag 09 januari 2002 22:16 schreef enigma het volgende:
[..]
ik vind het ook niet erg dat dit onderwerp voor de 4 de keer op dit forum verschijnt, maar dat The_YellowDog
gelijk gaat schelden omdat mensen (net als ik) eengebruiken is niet echt gepast lijkt me
Verwijderd
kost je moeite? hoezow? word je daar moe van ofzow? denk ik dat jij degene bent die maar is naar bedje toe moet gaanOp woensdag 09 januari 2002 22:17 schreef linus-1 het volgende:
[..]
Kost me moeite te lezen wat je schrijft maar jouw toon staat me niet aan ONVRIENDELIJK TWEAKERTJE. MOET JIJ NOG NIET NAAR JE BEDJE ? Zijn wij ook weer blij.
Intussen:
Verwijderd
jij bent echt cool. zo te zien aan je casemod heb je zelf ook een bigtower. dat is niet lomp en lelijk?Op woensdag 09 januari 2002 22:20 schreef Mafioso het volgende:
En nog zwaar onhandig+lelijk ook
Dit topic is gesloten.
![]()