Toon posts:

moet je een originele windows hebben voor chello??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
na aanlijding van dit: [topic=45616/1/50]
topic

ik heb een illegale versie van xp, moet ik nu me legale versie van ME erop gaan zetten als ze komen installeren of is dat bullshit?

o, en hoelang duurt het ongeveer voor dat ze komen installeren?

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

100% bullshit :)

Die persoon die aan komt leggen vraagt daar echt niet naar :)

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Niet dat ik weet. Waarom zou Chello je licenties willen zien? Wat je ook kunt doen is een BIOS-wachtwoord erop zetten en zeggen dat je Linux hebt, dan komen ze niet aan je PC.

Verwijderd

maakt niet echt uit, zolang je wel maar je xp cd bij de hand hebt..

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 15:39
Je laat ze gewoon niet aan je pc komen. Laat ze de kabels maar knippen en het modem neerzetten en steek zelf de kaart erin.

Verwijderd

Topicstarter
ok dan is het OK....

ik ga nu bestellen, hoelang duurt het ongeveer voor dat ze de boel komen installeren?

Verwijderd

heel erg lang ,
en als ze ooit komen had je gewenst dat je ze nooit had gebeld !!!

Verwijderd

Topicstarter
maar ik neem aan dat dat een ''foutje'' was bij chello zoals ik wel meer hoor....

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 15:26

syserr

kangoeroe

een foutje bij chello!? nee joh, hoe kom je d'r bij!? >:)

btw: als de instalateur een klootzak met een rothumeur is weigert ie misschien om te installeren als ie merkt dat je XP vals is >:)

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 22:19

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Op woensdag 09 januari 2002 19:32 schreef syserr het volgende:
een foutje bij chello!? nee joh, hoe kom je d'r bij!? >:)

btw: als de instalateur een klootzak met een rothumeur is weigert ie misschien om te installeren als ie merkt dat je XP vals is >:)
nee hoor >:)

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Verwijderd

pfft, alsof de monteur er een bal om geeft. enkel als de installatie problemen heeft die te wijten zijn aan windows, willen ze wel eens vervelend gaan doen van "zorg eerst maar dat het zooitje hier werkt, dan installeren wij wel."

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 10:37

El Martino

Zo niet, dan toch.

Euh? Ondersteund chello al XP dan? Zes maanden geleden hadden ze al problemen om 't bij mij voor elkaar te krijgen (W2K). Die gast had nog nooit van het woord 'administrator' gehoord |:(

De cd moet je bij de hand hebben om evt. drivers voor de netwerk kaart te kunnen installeren. Aangezien ze echter een 3COM meenemen is het geen probleem, deze wordt standaard door recente windows versies ondersteund.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Zie ook mijn reactie in het andere topic

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Op woensdag 09 januari 2002 18:20 schreef Wceend het volgende:
Je laat ze gewoon niet aan je pc komen. Laat ze de kabels maar knippen en het modem neerzetten en steek zelf de kaart erin.
Was cool toen Chello nieuwe kabelmodems wou invoeren. Krijg je een brief met 'deze dag komen wij langs om uw computer aan te passen op het nieuwe modem en het te installeren'... :r

Ik heb mijn kabelmodem naast de deur gelegd met de specifieke instructies aan mijn medebewoners om die monteur vriendelijk uit te leggen dat betreden van het pand huisvredebreuk zou zijn, en dat ie enkel aan deur het modem mocht omwisselen. Alles geregeld :7

Bij het feitelijke installeren (lang geleden) is de monteur wel op m'n hok geweest... ik had toen net m'n ouwe computer tot Linux-firewall verklaard, maar er stond nog wel Win98 op. Dus ik heb hem lekker onder Win98 laten installeren, zodra ie weg was die partitie weggeformatteerd en aan de Linux-install begonnen :P

Professionele website nodig?

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 11:17

DizzyWeb

Ondertiteld

Monteur hier vond WinXP zoals ik ut had maar wat mooi :) Had ie zelf ook... Hij kon alleen geen reet vinden, want installeren deed ie alleen maar onder 9x tot nu toe :P

En die cd kon um nix boeien, ja, officieel moet het wel... Maar verder? Boeie... in het ergste geval weigert ie de NIC te installeren, doe je dat toch lekker zelf?

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-08 11:28

Tjark

DON'T PANIC

Die cd willen ze alleen maar hebben zodat ze geen gezeik hoeven te verwachten bij het installeren van de NIC.

rieleks :)

*insert signature here

Verwijderd

De monteur die bij mij langskwam had gewoon van elke windows smaak zelf een cdtje bij zich :)

Verwijderd

hebbie geluk, degene die bij mij kwam wist niet eens hoe hij een netwerkkaart moest installeren, moest ie de helpdesk voor bellen. (toen was ik niet thuis en werkte ik nog niet op de HD).

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net telefonisch chello aangevraagd;

die vent zei het nog: u moet wel een originele cd hebben van uw windows xp.

ik: O >:)

naja... helaas ben ik tijdens de levering niet thuis, hopen dat alles maar goed gaat....

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 20:09
Er het erste is dat dat als je als tcp/ip heb geinstalleerd in windows dat hij eigelijk die cd helemaal niet nodig heeft hij heeft al die shit al in zijn system directory staat. gewoon bij pad windows\system opgeven als ie om die cd vraagt. En soms hebt ie file-tjes uit windows dir zelf nodig. Volgens mij werkt het zelf als je gewoon op overslaan klikt. heb je alleen de driver van je kaart nodig....

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Verwijderd

mwah wat kan het hun schelen...zij krijgen geen geld van micro$oft, en als ze niet willen installeren kunnen zij fluiten naar hun inkomen

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
bij 1 op de 5 installateurs gaat een man van microsoft mee en als je een illegale windows hebt gaat ie je slaan :'( ... dus pas maar op ! >:)
Pagina: 1