Toon posts:

Dremel noob

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
shit lekker lappie text getypt cleaned ie mn txt vakkie.

maar goed het kwam hier op neer. ik wil een goedkope dremel. en advies in het volgende
ik wil modje plegen in mn kast.
fan aan de boven kant in het midden van de kast. en die fan moet dan een paarse gloed geven. ik heb m eerder gezien. maar geen idee hoe die moet. is dat met uv achtig iets ofzo of praat ik nu poep? ik hou mn mond maar en laat jullie lachen om mijn zinsbouw en amateuristische formuleringen en wacht hoopvol op jullie antwoorden

lolrofmaypimp kortom melig

Verwijderd

Hmm voor 1 gaatje heb je toch geen dremel nodig ?? ik zou een zevengatenzaag of een decoupeerzaag gebruiken ... en wat die fan betreft sanp ik niet helemaal wat je bedoeld ... ledjes in je fan die rondraaien ?? of achter je fan een paarse lamp zodat je dat door de fan heen ziet schijnen ?? :?

Verwijderd

Topicstarter
nee volgens mij is het iets met uv dat licht zie je niet alleen de verf als de lamp erop schijnt. en die top fan zal natuurlijk niet het enigste zijn dat eraan gemoddert zal worden

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 18:06 schreef jurian het volgende:
nee volgens mij is het iets met uv dat licht zie je niet alleen de verf als de lamp erop schijnt. en die top fan zal natuurlijk niet het enigste zijn dat eraan gemoddert zal worden
Die Fans met zo'n lichtgevende ring of ringen? dat wordt gedaan met LED's die je op je fanblades monteert :)

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
blacklight. met van die verf die licht gaat geven bij bestraling daarmee. voor die verf moet je bij een verfspeciaal zaak zijn, die blacklights hebben ze wel bij electronica winkels. en het gat kan je met een dremel doen ja. een fan+fanguard kan je ook bij de meeste electro winkels halen dus dan ben je gelijk klaar.

Verwijderd

Topicstarter
nee de hele bladen das echt leuk want dan zie je de fan eigenlijk niet meer en is het echt een uiterlijk toevoegseltje geworden en daar gaat het bij mij ook m. zien de leken ook nog wat leuks jullie kunne wel water tanden bij 7 8080 fans met een perfect airflow maar mijn buren zeggen dan :? of :z of :r of }:O of iets dergelijks je kent het wel

• salvador4
jij wil vast zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://www.bit-tech.net/images/article/35/fandaylight.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bit-tech.net/images/article/35/fanuv.jpg

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij heb ik deze toen gezien ja. dit is m alleen is dit intern. en ik weet dus niet hoe dit gedaan is. als dit met een lamp is die erop schijnt kan dat dus niet extern want dan moet je er met een lamp op schijnen

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Dit is vast met UV als je kijkt naar de locatie en naam van het plaatje

http://www.bit-tech.net/images/article/35/fandaylight.jpg
http://www.bit-tech.net/images/article/35/fanuv.jpg

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Verwijderd

Topicstarter
maar hoe werkt dat in vredesnaam

• salvador4
ik weet niet hoe groot die lampen zijn, maar als je die fan een halve cm onder je blowhole installeerd en je doet dan aan de binnenkant die lamp direct naast de fan dan moet je wel een leuk effect krijgen denk ik. maar het blijft lastig ja.

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:01
Dremel e.d.

Ga naar praxis gamma en andere gereedschappen zaak.

Advies?

Use: SEARCH :)

Verwijderd

Topicstarter
nee dat utfs is een gruwel voor ieder die iets wil weten over een overgevraagd onderwerp. toets maar dremel in. je ziet het ook wel veel in p&w rtfm enzo nou ik begin toch steeds meer afkeer te krijgen van programmeren en ik denk dat ik me weer volledig op aan modderen ga gooien. hier zijn de mensen veel behulpzamer. Of komt het gewoon dat ik hier minder domme vrage stel :+

maar wat ik dus wou weten is dit dus echt met die lampen? en wat voor spul zit er dan op die bladen. want ik gis hier alleen maar hoor

• salvador4
dit stond er bij de plaatjes

The Delta cooling the CPU was dismantled, sprayed silver and then UV varnished, oh and put back together again

dus alleen die spray+(ccfl)licht = kickass

Verwijderd

Topicstarter
en dat licht is dan uv neem ik aan? in wat voor maten kan je dat krijgen

• salvador4
ik weet eigenlijk nog steeds niet hoe het echt werkt en met wat voor licht nou precies.. als ik uv denk denk ik aan de zon 8-)

paint em en zet em gewoon voor het raam ofzo :P

Verwijderd

wat is die UV varnished dan?
UV vernist?
zilververf snap ik wel maar UV vernis?

Verwijderd

Topicstarter
schiet niet op zo. nou goed ik ben ook koppig hoor. maar ik wil m int dak. eventueel 2 als het mooi gaat. en voor het geval dat dat met uv niet lukt omdat die lamp dan niet goed past moeten er maar ledjes op dat ding maar hoe doe je dat met de bedrading? Overingens ik wil het liefst dus uv he dus als je wat weet :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 19:43 schreef Scalle-- het volgende:
wat is die UV varnished dan?
UV vernist?
zilververf snap ik wel maar UV vernis?
zal wel uv spray zijn en dat silver moet dat of is dat gewoon voor de leuk

Verwijderd

Iz gewoon blacklight. Hetzelfde effect heb je met paars licht. Die blauwe CCFL's hebben ook zo een effect hoor.

Ennuh ik heb een Ferm, gekocht bij Kijkshop, 3 jaar garantie.

Verwijderd

Topicstarter
uh sorry maar wat is precies blacklight dus hoe doe je dat in mijn opstelling? lampen enzo hoe groot zijn die want die zullen waarschijnlijk tussen de kast en fan in moeten... toch? :?

Verwijderd

OKe nou het is dus gewoon een transparante verf (vernis) die oplicht in uv licht oftwel blacklight ... gewoon in ccfl vorm te krijgen ... ik ben al een tijdje op zoek naar deze verf en kan het nergens vinden alleen de gekleurde verf die oplicht in uv verkopen ze .... dus als iemand mij kan vertellen waar ik die verf krijgen kan ???? :?

Verwijderd

Topicstarter
dan zou ik ook blij zijn en wat is ccfl

gekleurd kan ook wel heeft dit ook een naam? die vernis
en is dat silver nou nodig of niet'
en hoe groot zijn die uv lampies???????

• GTTC
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06 07:55
CCFl's zijn die dunne, 30cm lange neon buizen

AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 19:30
|:(

DOH nee geen neon!
neon word warm
de blacklight die jullie of jij zoekt
is een CCFL een Cold Cathode Fluoristic light
dit licht blijft bijna koud het word warm maar is vast te houden, warmte is uiteraard niet wat je wilt

Ik heb er zelf ook een
30 gulden 30 cm en 3 mm *D ze hebben iets met de 3

Maar wat jullie niet doorhebben
is dat het licht uit je kast op de onderkant van je fan schijnt
dus kan je de bovekant wel verven met uv verf maar da ga echt geen licht geven!

sorry maar tis nie anders :P

Greetz

Verwijderd

anders hang je een gewone blacklight tl-buis aan je plafond :)
klinkt lullig maar is wel goedkoper dan een ccfl en verlicht ook nog de rest van je kamer (is leuk als je wit shirtje aanhebt bijv). en dan schijnt het wel op de goeie kant van de fan

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 00:18 schreef jackel7007 het volgende:
|:(

DOH nee geen neon!
neon word warm
de blacklight die jullie of jij zoekt
is een CCFL een Cold Cathode Fluoristic light
dit licht blijft bijna koud het word warm maar is vast te houden, warmte is uiteraard niet wat je wilt

Ik heb er zelf ook een
30 gulden 30 cm en 3 mm *D ze hebben iets met de 3

Maar wat jullie niet doorhebben
is dat het licht uit je kast op de onderkant van je fan schijnt
dus kan je de bovekant wel verven met uv verf maar da ga echt geen licht geven!

sorry maar tis nie anders :P

Greetz
wat dacht je van de buis tussen de kast en de fan in
en geen brief afsluitingen graag
Pagina: 1