Aanbieding Cistron MxStream-klanten

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 23:31
Ik heb zelf geen MxStream (veeeeel te duur >:), maar misschien interessant voor anderen:

JANUARI ACTIE

AANBOD VOOR KPN ADSL KLANTEN: gratis overstappen

Mensen die nu KPN's ADSL-variant (bij KPN bekend onder de naam mxstream) afnemen, hebben het recht hun overeenkomst voor afname van ADSL op te zeggen nu KPN de tarieven heeft verhoogd.

Cistron Broadband BV biedt deze mensen nu een aantrekkelijk alternatief.
Wie nu een 3 jaar contract aangaat met Cistron voor het afnemen van het Cistron ADSL MAXX product, betaalt in het geheel geen aansluitkosten (dat scheelt 200 euro)!
In geval van een voortijdige contractsbeeindiging wordt dan wel een afsluitvergoeding van 200 euro in rekening gebracht.

Wie 3 jaar te lang vindt of voor wie het MAXX product toch iets te heftig is, biedt Cistron nog een interessant alternatief:
wie een Cistron MAXX of 2048 abonnement van 1 jaar afsluit krijgt 50% korting op de aansluitkosten (d.w.z. een korting van 100 euro).

De aansluitkosten voor de Cistron 512 en 1024 abonnementen blijven ongewijzigd op 200 euro. Deze aanbieding is alleen mogelijk voor mensen met een analoge telefoonlijn.

Het is voor bestaande afnemers van KPN ADSL vanzelfsprekend nog wel nodig dat zij hun bestaande contract met KPN en met de internetprovider opzeggen. Klanten van internetproviders zullen contact moeten opnemen met de betreffende internetprovider omtrent de opzeggingsprocedure. Formeel zullen zij zowel bij hun internetprovider als bij KPN moeten opzeggen, maar wellicht neemt de internetprovider de opzegging bij KPN voor haar rekening.

Verwachte aansluittijd zal tussen de 4-7 weken na inschrijving bedragen. Binnenkort kan men via een webinterface de status van de aanvraag checken.

Dit aanbod is geldig tot 31 januari 2002.

Het analoge-Ethernet-Alcatel-modem dat KPN ADSL-klanten gebruiken, kan ook voor Cistron ADSL worden gebruikt. Het dient slechts opnieuw geconfigureerd te worden, en dat kan iedereen zelf. Wie zich aanmeldt voor Cistron ADSL en aangeeft dat hij al een Alcatel ADSL-modem heeft, krijgt daarvoor instructies of vindt die op de Cistron website. Mensen met een alcatel-USB modem moeten helaas voorlopig een nieuw modem aanschaffen.

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Zie verder De Cistron website.

Verwijderd

De aansluitkosten voor de Cistron 512 en 1024 abonnementen blijven ongewijzigd op 200 euro. Deze aanbieding is alleen mogelijk voor mensen met een analoge telefoonlijn.
Jammer, maar dan heb ik er in iedergeval niet veel aan.

Verwijderd

ik ook niet... heb ook nog eens USB

Verwijderd

Heb je bij zo'n Cistron abonnement geen provider nodig? Dus niet zoals KPN-Planet ADSL?

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op woensdag 09 januari 2002 18:21 schreef TheGladiator het volgende:
Heb je bij zo'n Cistron abonnement geen provider nodig? Dus niet zoals KPN-Planet ADSL?
Cistron is de provider, als ik het goed heb.

Verwijderd

en dat heeft Tim goed ;)

Verwijderd

Ik ging me net aanmelden maar ze zijn vergeten een
vinkje te maken voor : "ik wil gebruik maken van de aanbieding"

dus ik bellen en die man zei: morgen moet het aanmeldings-formulier helemaal in orde zijn.

Verwijderd

Nee , dat geneuzel heb je dan niet meer ;)

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 14:21
Waarom werkt Cistron dan niet met ISDN? :'(

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 18:49 schreef LordLynx het volgende:
Waarom werkt Cistron dan niet met ISDN? :'(
Daar zijn ze nog me bezig, heeft met die line-sharing te maken.

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 20:57
Voor mensen die mxstream nu te duur vinden, is dit geen alternatief.
Mxstream + Hccnet kostte fl 92,75, nu fl 104,35. Bij Cistron kost je dat fl 116,60 per maand! Dat is nog eens een goeie aanbieding! :(
Blijft dat 23% prijsverhoging schandalig is! |:(

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 18:54 schreef Vulcan750 het volgende:
Mxstream + Hccnet kostte fl 92,75, nu fl 104,35. Bij Cistron kost je dat fl 116,60 per maand! Dat is nog eens een goeie aanbieding! :(
Als je Fast hebt zoals ik is het wel een goeie want je hebt voor 200 gulden meer per jaar heb ik 8Mbit ipv 1Mbit :P

• Whizzer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 10:27

Whizzer

Flappie!

Beetje klote dat ze het alleen met de duurste 2 abo's doen... Dan mag de KPN wel veel duurder worden, maar om m'n basic ADSL van ongeveer € 45,- te gaan vervangen door een aansluiting van € 99,- omdat kpn 'm naar ruim € 50,- gaat lijkt me ook niet dat ik dan financieel slim bezig ben...

Het gaat om het principe om KPN eens te laten zien dat ik het er niet mee eens ben, maar als ik daar 3 jaar lang € 49,- voor moet betalen, dan betaal ik dus € 1.764,- ( = bijna Fl. 3890,-) om dat te bewijzen... Of 36 x € 5,- betalen, wat een totaal van € 180,- is, en bijna € 1600,- besparen en daarvan heel wat bokszakken kopen om m'n frustraties op bot te vieren...

Of reken ik verkeerd?? nee toch?

Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:24
Op woensdag 09 januari 2002 18:54 schreef Vulcan750 het volgende:
voor ex-mxstreamers is demon.nl een goeie.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 19:02 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

voor ex-mxstreamers is demon.nl een goeie.
Waarom :?

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 19:01 schreef Whizzer het volgende:
Beetje klote dat ze het alleen met de duurste 2 abo's doen... Dan mag de KPN wel veel duurder worden, maar om m'n basic ADSL van ongeveer € 45,- te gaan vervangen door een aansluiting van € 99,- omdat kpn 'm naar ruim € 50,- gaat lijkt me ook niet dat ik dan financieel slim bezig ben...

Het gaat om het principe om KPN eens te laten zien dat ik het er niet mee eens ben, maar als ik daar 3 jaar lang € 49,- voor moet betalen, dan betaal ik dus € 1.764,- ( = bijna Fl. 3890,-) om dat te bewijzen... Of 36 x € 5,- betalen, wat een totaal van € 180,- is, en bijna € 1600,- besparen en daarvan heel wat bokszakken kopen om m'n frustraties op bot te vieren...

Of reken ik verkeerd?? nee toch?
Als ik basic had ,had ik ook ff achter men oren gekriebeld maar maak is een reken sommetje voor fast .
Dan kom je er snel achter.

Een divxje binnehalen in 20 minuten :P

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Bij KPN-Planet wordt de feitelijke ADSL-verbinding geleverd door KPN en alles wat er met die traffic wordt gedaan, inclusief mail, news etc. wordt geleverd door Planet.

Cistron werkt ook op die manier. BBned levert de ADSL-verbinding en Cistron de services daarop. Alleen in tegenstelling tot KPN's constructie, betaal je bij een Cistron-abonnement de volledige abonnementskosten, inclusief de kosten van de ADSL lijn zelf, aan Cistron. Die regelen daarna zelf alles met BBned.

Ook in het geval van storingen aan de kant van BBned gaat Cistron hier achteraan, terwijl je bij een storing met Mxstream als end-user klant de ene keer weer met je provider en de andere keer weer met KPN moet bellen. Dat gezeur heb je met Cistron's product dus niet.

Disclaimer: Ik herhaal alleen maar de info die ik zelf heb gehoord in o.a. cistron.broadband. :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• PatMan
De aanbieding is inmiddels aangepast, zie http://www.cistron.nl/particulier/broadband.shtml. Je hoeft je in ieder geval geen 3 jaar meer vast te leggen, is ook wel erg lang vond ik. Jammer genoeg zijn de aansluitkosten voor 512/128 hetzelfde gebleven...

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05-2025
Cistron heeft toch data limiet ?

...

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 17:38 schreef dtjiang het volgende:
Ja dat zeggen ze...maar zal ook wel een fup zijn

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-08 10:21
Ik snap het hele line-sharing/ISDN verhaal niet echt. Kan iemand mij dit uitleggen? Heeft line-sharing er mee te maken of het wel of niet via ISDN kan? :?

There is no magic.

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op donderdag 10 januari 2002 17:38 schreef dtjiang het volgende:
Jup, een kei harde. Ja mag gaan betalen als je er overheen komt.

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op woensdag 09 januari 2002 19:04 schreef Stellarc het volgende:

[..]

Waarom :?
Die bieden precies hetzelfe aan als Mxstream, allen dan zonder prijsverhogingen. Ze betalen ook nog de extra lijn als je die nodig hebt.

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op donderdag 10 januari 2002 18:43 schreef The_Will het volgende:
Ik snap het hele line-sharing/ISDN verhaal niet echt. Kan iemand mij dit uitleggen? Heeft line-sharing er mee te maken of het wel of niet via ISDN kan? :?
ISDN vereist andere apperatuur als analoog. Dit is er blijkbaar nog niet. Linesharing heeft meer te maken met de bereidwilligheid van de KPN om dit beschikbaar te maken.

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-07 09:25
zoals ik al in het andere topic zij bij een maxx >>1 jarig<< abbo GEEN AANSLUITKOSTEN bij 2048 100 euro korting en bij 1024 50 euro korting voor meer in zo klik hier

• PatMan
Op donderdag 10 januari 2002 18:53 schreef Heineken het volgende:

[..]

Jup, een kei harde. Ja mag gaan betalen als je er overheen komt.
Je kunt beter eerst effe controleren of wat je zegt ook klopt... :(

Dus, uit de FAQ:

3.1. Ik heb een datalimiet van <X> GB. Geldt deze limiet voor AL het verkeer, of alleen internationaal, enz? Wat als ik over de limiet heenga ?
Deze limiet geldt voor al het verkeer ongeacht de oorsprong of bestemming. Om het totaal te berekenen wordt ingaand en uitgaand verkeer bij elkaar opgeteld. Wat er gebeurt als u structureel over de limiet heengaat is nog niet helemaal duidelijk, maar u zult niet zomaar met onverwachte kosten geconfronteerd worden. Wellicht schroeft Cistron de snelheid tot het einde van de maand terug naar 64 kbit/sec en biedt u de optie om tegen bijbetaling de snelheid weer terug te zetten naar het normale nivo. Hierover wordt nog nagedacht, er is nog een paar maanden praktijkervaring nodig om een duidelijke policy te formuleren.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-08 10:21
Waarom is het nou weer niet voor ISDN :( :( :(

Eindelijk _de_ kans om een relexte verbinding te krijgen, me vader was het er zelfs mee eens. Kan het weer niet omdat we ISDN hebben :( :( :( :(

There is no magic.

Verwijderd

Jaja lekker hoor ik ga ook voor de MAXX type abbo, heb mxstream vanmiddag opgezegt... Yippie Ka yeeeeeeeeeeeeee

Cistron ROELT :9

• white_rabbit
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02-2022

white_rabbit

Follow the White Rabbit!

Ik zit er ook sterk over te denken om mxstream de deur uit te pleuren en het MAXX abbo van cistron te nemen maar weet iemand of die overgang een beetje soepel te regelen is ??

Life is what happens while your making other plans..

Verwijderd

Ff een overzichtje v.d. kosten.

• ShadowBumble
  • Laatst online: 15-08 16:50

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op vrijdag 11 januari 2002 01:01 schreef white_rabbit het volgende:
Ik zit er ook sterk over te denken om mxstream de deur uit te pleuren en het MAXX abbo van cistron te nemen maar weet iemand of die overgang een beetje soepel te regelen is ??
hehe Cisteron gaat dan in per 1 Febuari >: neh dnek het niet dat zou te mooi zijn :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik wacht wel tot ze een beetje draaien. Ze zijn laatst nog failliet geweest...

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 15:01

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op donderdag 10 januari 2002 19:10 schreef The_Will het volgende:
Waarom is het nou weer niet voor ISDN :( :( :(

Eindelijk _de_ kans om een relexte verbinding te krijgen, me vader was het er zelfs mee eens. Kan het weer niet omdat we ISDN hebben :( :( :( :(
kijk op www.myzwahiel.tk en kies uit je ISDN ondersteunende provider... Staat een overzicht van alle non-Mxstream ISP's die goeie deals hebben!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:20
Op vrijdag 11 januari 2002 07:47 schreef YT-Croc het volgende:
Ik wacht wel tot ze een beetje draaien. Ze zijn laatst nog failliet geweest...
Dat was Cistron TELECOM .... die bestaat niet meer. Cistron INTERNET is nooit failliet geweest ;)

ADSL wordt trouwens door Cistron Broadband aangeboden.

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Op vrijdag 11 januari 2002 10:33 schreef VHware het volgende:

[..]

Dat was Cistron TELECOM .... die bestaat niet meer. Cistron INTERNET is nooit failliet geweest ;)

ADSL wordt trouwens door Cistron Broadband aangeboden.
Dat zegt niet zoveel, andere BV maar wel dezelfde mensen.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-08 11:49

Largo

Donderdraak

Op donderdag 10 januari 2002 18:56 schreef Heineken het volgende:

[..]

ISDN vereist andere apperatuur als analoog. Dit is er blijkbaar nog niet. Linesharing heeft meer te maken met de bereidwilligheid van de KPN om dit beschikbaar te maken.
Ik dacht dat linesharen te maken had met het behoud van de spraakdienst als ADSL wordt aangesloten.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Het klinkt erug interessant en best verleidelijk, maar ik wacht nog ff af :9

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Op donderdag 10 januari 2002 19:07 schreef PatMan het volgende:

[..]

Je kunt beter eerst effe controleren of wat je zegt ook klopt... :(

Dus, uit de FAQ:

3.1. Ik heb een datalimiet van <X> GB. Geldt deze limiet voor AL het verkeer, of alleen internationaal, enz? Wat als ik over de limiet heenga ?
Deze limiet geldt voor al het verkeer ongeacht de oorsprong of bestemming. Om het totaal te berekenen wordt ingaand en uitgaand verkeer bij elkaar opgeteld. Wat er gebeurt als u structureel over de limiet heengaat is nog niet helemaal duidelijk, maar u zult niet zomaar met onverwachte kosten geconfronteerd worden. Wellicht schroeft Cistron de snelheid tot het einde van de maand terug naar 64 kbit/sec en biedt u de optie om tegen bijbetaling de snelheid weer terug te zetten naar het normale nivo. Hierover wordt nog nagedacht, er is nog een paar maanden praktijkervaring nodig om een duidelijke policy te formuleren.
Ik hoop dat dit wel een beetje bij te houden is, met zulke snelheden zit ik er volgens mij zo overheen :Y)

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op vrijdag 11 januari 2002 13:19 schreef d-Frag het volgende:
Dat zegt niet zoveel, andere BV maar wel dezelfde mensen.
Dat zegt wel veel. CT legde namelijk een eigen fibernetwerk aan en had te maken met hoge kosten daarvoor, gedonder met KPN over coloc. in de centrales en idiote prijzen daarvoor, etc. CB daarentegen werkt samen met BBned, die dit allemaal al geregeld heeft en CB moet alleen nog maar zorgen voor de uplink, mail- en newsservers etc., een heel overzichtelijk kostenplaatje dus.

Dus vermoed ik niet dat CB zomaar ook failliet zal gaan. En bovendien zijn ze echt wel betrouwbaar ( 'tis geen stelletje oplichters zoals Eier van SW zegmaar ). Bovendien draait CI al zes jaar zonder verlies, dus hebben ze echt geen reden om gekke dingen te gaan doen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1