.
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 17:00 ]
Op woensdag 09 januari 2002 17:50 schreef hdd het volgende:
- Automessage: ___________________________________________________________ Welkom bij de wondere wereld die Topix heet :) ___________________________________________________________
Maar het klopt wel
Op woensdag 09 januari 2002 17:50 schreef hdd het volgende:
- Automessage: ___________________________________________________________ Welkom bij de wondere wereld die Topix heet :) ___________________________________________________________
Handig man, zo'n hdd-bot
Maarehhh... je hebt gelijk. Zal wel aan het 'banale testsearch-moduletje voor usernames' van ACM liggen.
[topic=308658/1/25]
Tsja, so be it...
Tja, het ingenieuze HlpDsK subroutine wordt in Topix gecompenseerd met andere artefacten: zodoende af en toe vage dingen dus.
Heel simpel is dat... Ik heb dat er niet ingebouwdOp woensdag 09 januari 2002 17:44 schreef Nielsz het volgende:
Als ik op username zoek in een bepaald forum, krijg ik alle fora terug
Zou eigenlijk moeten, maarja... die paar maanden nog... (als et743 het goed bijgehouden heeft mogen we nog 2 maanden erover doen geloof ik
.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 17:00 ]
En dat ga je ook halen?Op woensdag 09 januari 2002 17:55 schreef ACM het volgende:
[..]
Heel simpel is dat... Ik heb dat er niet ingebouwd
Zou eigenlijk moeten, maarja... die paar maanden nog... (als et743 het goed bijgehouden heeft mogen we nog 2 maanden erover doen geloof ik)
Voor dat er een nieuw forum online is?Op woensdag 09 januari 2002 18:33 schreef Heineken het volgende:
En dat ga je ook halen?
Ik hoop het wel
Daar houden we je aan prutser, en als je het niet haalt, dan wordt het lachen met de meeting (of kom je dan nietOp woensdag 09 januari 2002 18:53 schreef ACM het volgende:
[..]
Voor dat er een nieuw forum online is?
Ik hoop het welEr moet wel erg veel mis gaan willen we dat echt niet halen. (Weekje meer of minder is tot daar aan toe)
Loop ik 8ter?!? Zijn de ontwikkelingen al zover gevorderd?!?Op woensdag 09 januari 2002 18:53 schreef ACM het volgende:
[..]
Voor dat er een nieuw forum online is?
Ik hoop het wel
Wist je dat niet? Morgenavond gaan we over.Op donderdag 10 januari 2002 00:03 schreef MikeN het volgende:
[..]
Loop ik 8ter?!? Zijn de ontwikkelingen al zover gevorderd?!?
Pagina: 1