Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Kun je wel andere html-helpfiles openen?
Ik heb wel maffe dingen met MSDN gehad maar dat ie na opnieuw installeren (ik neem aan dat je wel gereboot hebt?) het nog steeds niet doet heb ik (ook) nog nooit gehad...
Ik heb wel maffe dingen met MSDN gehad maar dat ie na opnieuw installeren (ik neem aan dat je wel gereboot hebt?) het nog steeds niet doet heb ik (ook) nog nooit gehad...
Exact expert nodig?
ja met hh.exe is verder niets mis, aangezien ie de compiled html files wel apart kan openen... ik krijg die error dus alleen bij het openen van die hele collectie
ik heb m nou trouwens weer zo ver dat ie blijft hangen tijdens het opstarten, en ik heb het vermoeden dat de database die ie bouwt voor zo'n collectie kapot is. Als je een collectie namelijk voor het eerst opent dan gaat ie zijn database updaten 'for first use'.
Ik denk dat als ik die database kan leeghalen dat ie dan weer gewoon start, maar de vraag is nou: hoe doe ik dat. Waarschijnlijk gewoon een filetje verwijderen, maar ik heb geen idee waar die file moet staan dan (heb al ik verschillende directories gezocht enzo)
Weet iemand een programmaatje waarmee je kunt zien welke files een bepaald programma allemaal opent tijdens het draaien?
ik heb m nou trouwens weer zo ver dat ie blijft hangen tijdens het opstarten, en ik heb het vermoeden dat de database die ie bouwt voor zo'n collectie kapot is. Als je een collectie namelijk voor het eerst opent dan gaat ie zijn database updaten 'for first use'.
Ik denk dat als ik die database kan leeghalen dat ie dan weer gewoon start, maar de vraag is nou: hoe doe ik dat. Waarschijnlijk gewoon een filetje verwijderen, maar ik heb geen idee waar die file moet staan dan (heb al ik verschillende directories gezocht enzo)
Weet iemand een programmaatje waarmee je kunt zien welke files een bepaald programma allemaal opent tijdens het draaien?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
ik kan het wel in software zetten, maar hier zitten nou eenmaal meer mensen met verstand van de msdn dan in software, dus de kans dat er iemand is die het weet is hier veel hogerOp woensdag 09 januari 2002 17:27 schreef poepkind het volgende:
hoort dit niet in software te staan?
Niet geprobeert, maar uhm kijk eens in
C:\Documents and Settings\<user>\Application Data\Microsoft\HTML Help\1033
(onder w2k dan)
Daar staat bij mij o.a. MSDN130.chs
Misschien is dat alleen maar die 'favorites' ding, maar misschien ook niet
C:\Documents and Settings\<user>\Application Data\Microsoft\HTML Help\1033
(onder w2k dan)
Daar staat bij mij o.a. MSDN130.chs
Misschien is dat alleen maar die 'favorites' ding, maar misschien ook niet
Exact expert nodig?
ik heb die file verwijderd, en HET WERKT!!!
thanx
thanx
Pagina: 1