Eizo FlexScan L365 BK, wie kent hem/heeft hem?

Pagina: 1
Acties:

• cbrandts
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

Topicstarter
Dit is een zeer gelikt LCD schermpje met uiterst goeie reviews...In Nederland slecht te verkrijgen ( nog?) en duuuuur: Informatique €929,-
In Amerika echter al vanaf $ 530 ex verzendkosten.
Ik overweeg zwaar mijn 19 inch NEC 950+ te verkopen en deze lcd aan te schaffen.
Wie heeft hem al in gebruik???

xMouse

Verwijderd

http://www.pcvergelijk.com/

At your service... :)

Verwijderd

Ik heb hem. Gekocht voor 830 euro inclusief de DVI-kabel bij Van Gils in Oisterwijk (staat niet in hun lijst, maar ze kunnen hem wel voor je bestellen). Samen met mijn Radeon 7500 (DVI-uitgang) geeft het een geweldig strak beeld met een erg lage response-tijd, dus alles draait als een tierelier. Ik heb wel meer LCD-schermen gezien en vond ze meestal nogal kil, maar hier spatten de kleuren echt van het scherm af (ik moet elke dag dweilen.... :9~ ). Wat mij betreft een echte aanrader dus!

Verwijderd

zullen we dan een dienstregeling invoeren dat ik je eizo flexscan L365 om de zoveel tijd mag lenen, bespaart jou weer dweilwerk :+

Tja, die eizo is idd errrrug strak :) Maar ja, had ik de duiten maar, dan had ik allang 3 eizo's :)

Verwijderd

Ik heb hier een EIZO L365 staan en dat is echt
Spelen van games gaat echt super, kleuren zijn ook super eigenlijk is alles super, hij zou alleen wat groter kunnen zijn.
Mijn vorige monitor was een LG 795FT+ (ook niet echt slecht) maar de EIZO bevalt veel beter.