[leds] Waaaaaaaaaaaa het zijn er te veel

Pagina: 1
Acties:

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56
Ok ik zoek dus blauwe leds maar kan door de bomen het bos niet zien, ik heb 2 verschillende nodig een voor mijn muis en een zooitje voor mijn kast.

Voor mijn Muis ( heb ik me laten vertellen )

5mm heldere led 2700+ cmd

Voor mijn kast

5mm diffuus rond de 100cmd

maar waar ik mijn ledjes van daan haal is een engelse site waar een vriend van mij ze kan halen binnen 2 dagen ( dank je conrad maar K*iss M* a*s met je maand)

is dit wat voor in mijn kast ??

Colour View Angle Typ. Lum. Peak Wavelength Forward Voltage Typ.
Intensity (mcd) 20mA

5mm/T13 4 Untinted Clear Lens
Blue 25 degrees 40 100 426nm 4.0-5.0

sorry voor het rommelige maar copy paste werkt een beetje vaag vanuit een schema.

Verwijderd

Ik weet eerlijk gezegt allemaal niet zo wat dat inhoud maar ik haal ze altijd bij van embden in r'dam ... is goedkoper dan display met led's en heeft ze "bija" altijd op voorraad ... voor de allefelste betaal je daar 10,- en voor de heldere iets minder felle 4,75 ... nog ff in guldens gerekent dan he :) Maar zij doen helaas niet aan verzenden :(

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Kijkt op www.conrad.nl

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56
ik heb niet zo'n zin in conrad en helemaal naar rotter dam te gaan ik wil alleen weten of dit geschikt is voor in mijn kast en ik betaal nog geen 2 piek per stuk >:)

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Nou deze zijn dus 100 mcD. Goed genoeg voor in je kast.... Ga er gewoon een paar halen, en kijk of ze goed genoeg zijn voor jouw doel.... Da heet Trail-'n-error

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:53

Eboman

Ondertitel

Conrad zit volgens mij niet meer in Rotterdam (winkel bij de lijnbaan bestaat iig niet meer.) :'(

Signature

Verwijderd

klopper conrad is weggos in rdam :7

• Miletos
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 09 januari 2002 17:36 schreef Cornholio2001 het volgende:
Nou deze zijn dus 100 mcD. Goed genoeg voor in je kast.... Ga er gewoon een paar halen, en kijk of ze goed genoeg zijn voor jouw doel.... Da heet Trail-'n-error
[zeik mode] TRIAL & error[/zeik mode] :P

Verwijderd

Kijk eens op www.dil.nl

In R'dam en per postorder
Pagina: 1