Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Niet allemaal tegelijk plz
Ik denk dat dit niet zo'n super topic is. Videokaarten en Procs zijn wel te doen, maar geheugentesten, niet echt
shit ik zou er wel veel aan gehad hebben omdat ik door goed zoeken hier de juiste geheugen heb gekocht zoals die infineon die lekker op 146 loopt maar niet cas 2 is wel minder maar ja
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Goed ik zal mijn steentje bijdragen aan dit topic:
2x | Dana-Elec | A | PC2100 | 256MB | 266MHz | CAS 2,5 (dacht ik)
Erg happy mee moet ik zeggen geen klachten.
2x | Dana-Elec | A | PC2100 | 256MB | 266MHz | CAS 2,5 (dacht ik)
Erg happy mee moet ik zeggen geen klachten.
Powered by KPN
Ik had een keer Kingston Valueram cas3 gekocht, bleken er gewoon Infineon cas2 chips op te zitten
Dat is nogal logisch, CL1 is onhaalbare kaartOp woensdag 09 januari 2002 16:54 schreef masternewman het volgende:
..harder dan cas 2 gaan ze niet want dan....
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
was een foutje het is gerepareerd moest 3 zijn 
maar als dit topic een beetje nuttig gaat worden meoten we stoppen met ouwehoeren en gewoon de technische details posten en dat op volgende pag (als we het halen) samenvatten en dan steeds bij vullen tot we een overzichtelijke lijst krijge
maar als dit topic een beetje nuttig gaat worden meoten we stoppen met ouwehoeren en gewoon de technische details posten en dat op volgende pag (als we het halen) samenvatten en dan steeds bij vullen tot we een overzichtelijke lijst krijge
Crucial| A|pc2100 |256mb | 266@333 mhz| 2|
Hynix| A|pc2100 |256mb | 266@333 mhz| 2|
Mixje
Op EP-8KHA-non-a
Hynix| A|pc2100 |256mb | 266@333 mhz| 2|
Mixje
Op EP-8KHA-non-a
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Kingston | A | PC2100 DDR | 256 | 266@288MHz | CL2
Ik zie niet echt meerwaarde in dit topic eerlijk gezegd, zoals boven aan al opgemerkt is.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()