plots kraak en ruis

Pagina: 1
Acties:

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:41

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
ik heb een sblive! op mijn KT7 en die simpelweg op mijn receiver aangesloten met Jack->tulp kabeltje. is altijd goed gegaan alleen nu zit er op eens heel vaag gekraak en geruis in. ik heb al ontdekt dat niet aan mijn receiver ligt en dus aan m'n geluidskaart of iets anders. ik heb hem er al uitgehaald, apparatuur weg gehaald etc maar niets helpt. ik luister al jaren zo naar mijn mp3'tjes en van de ene op de andere dag doet hij dit. het is ook meer gekraak dan geruis. het is niet echt luid en het 'reageert' als het ware op de muziek. weet iemand wat dit in hemelsnaam kan zijn. (ik hoor het bij alle software waarmee je maar geluid kunt maken)...

This too shall pass

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
goh...ik dacht dat hier de experts zaten :?

This too shall pass

Verwijderd

wat had je dan verwacht, dat iemand na je beschrijving ineens met HET antwoord kwam?

-heb je'm al eens in een andere computer geprobeerd?
-of in een ander slot?

neem het geluid anders eens op, misschien dat iemand het herkent (al denk ik dat je kaart kaput is...)

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
Op donderdag 10 januari 2002 15:35 schreef MrShaggy het volgende:
wat had je dan verwacht, dat iemand na je beschrijving ineens met HET antwoord kwam?

-heb je'm al eens in een andere computer geprobeerd?
-of in een ander slot?

neem het geluid anders eens op, misschien dat iemand het herkent (al denk ik dat je kaart kaput is...)
ja, eerlijk gezegd wel ja. :)
heb hem nog niet in andere comp geprobeerd omdat dat niet kan en heb hem ook al in een ander slot gedrukt. maar morgen krijg ik een kaart terug die uitgeleend heb dus dan kan ik ff testen. heb potverdrie 400 piek voor die kaart betaald...

This too shall pass

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:14
Lijkt me een rotte kabel. Kabelbreukje.