Toon posts:

Hoe lang zal AMD bij Socket A blijven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-tweakers,

Hoe lang denken (of weten) jullie dat AMD nog bij de huidige socket A designs zal blijven. Ik wil namelijk een Alpha koeler voor f180,- (!@#$%êuro)kopen, maar hoe lang zal die nog geschikt blijven? Ik heb nu een tbird, maar als ik die dure koeler koop, wil ik hem niet met de volgende proc moeten vervangen. Sowieso, hoe zit het met de plannen voor AMD?

Alvast bedankt,

BTW kon in de search niks wijzer worden...

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Psst 81,88 euro!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Waarom zo'n dure koeler als ie niet eens zoveel beter koelt als cheapere modellen ?

Verwijderd

Ik denk dat AMD in ieder geval de Athlon familie op socket-A houd. De nieuwe Athlon die over een paar maanden moet komen (thoroughbred) zal ook op socket-a blijven.

Ik weet niet wat ze met de Hammer procs van plan zijn. Maar ik denk dat deze een nieuwe socket krijgt. Aangezien de bussnelheid hoger is van de Hammer en dat de geheugencontroller geintegreerd is in de proc.

dus ik denk dat je die koeler best kan kopen. Moet je alleen wel zorgen dat je mobo het aankan.

anders kan je hier op de amd roadmap kijken

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Het huidige Socket A platform zal in gebruik blijven tot de Hammer serie van AMD in Q3, zie hiervoor menig AMD roadmap, zoek ook op de frontpage es in de newsitems.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 16:50 schreef KillerAce_NL het volgende:
Waarom zo'n dure koeler als ie niet eens zoveel beter koelt als cheapere modellen ?
Vertel, weet jij dingen die ik niet weet? Als welke keoler koelt hij sowieso beter dan, nog niks gehoord...
Pagina: 1