ASUS I-Panel mod: wie kan 'm doen?

Pagina: 1
Acties:

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:46

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik heb al sinds een lange tijd een ASUS I-Panel. Helaas ben ik het slachtoffer van een slechte I-Panel die mijn computer in een resetloop laat terechtkomen.

Volgens diverse topics hier op GoT ligt het aan een ontwerpfout van ASUS waardoor de I-Panel op veel mobo's niet of slecht werkt. Er is een mod voor om 'm aan de gang te krijgen:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/b.dickens/bothmods.jpg

Ik ben echter zeer slecht in electronicageknutsel, tenminste dat bleek al snel toen ik zelf m'n I-Panel kabel probeerde te modden. Het werkte namelijk voor geen meter... :(

Is er hier iemand die zo'n kabel voor mij zou kunnen maken? Natuurlijk tegen vergoeding van materiaal- en verzendkosten...

(misschien wel handig als je in Tilburg woont, kan ik langskomen... scheelt tijd èn geld aangezien ik nog wat weerstandjes enzo in reserve heb :))

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ik wel, je moet btw alles mods uitvoeren.., stuur de kabel maar op en ik mod hem voor je......

welke versie heb jij ??

deze?:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/elmo/fuji2800z/main%20pc.jpg

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Nope, ik heb de metalen versie (PCB v1.01, de oude dus). En een kabel heb ik helaas niet meer... de oude is verneukt toen ik zelf toch maar een poging waagde.

Waar zou ik zo'n kabel kunnen halen trouwens?

Verwijderd

voor een paar tientjes heb je al een nieuwe
scheelt een boel gekloot
Asus Ipanel Basic Info Display € 26,77
http://www.computerkiosk.nl/

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Alsof ik een compleet nieuwe I-Panel ga kopen vanwege een kapot kabeltje... |:(

Ik heb de I-Panel en met enkele aanpassingen aan de kabel zou 'ie perfect moeten werken... dan ga je toch geen nieuwe kopen???

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Moet je ff bij de kabelboer ff een flatcable kopen en, van die contra stekkertjes en knijp je die op de uitienden, en stuur hem dan maar op, doen ik het alsnog wel voor je..

Helaas ga ik dat niet voor je doen omdat de dichstbijzijnde kabelboer, die het goedkoop heeft en per stuk verkoopt(de anderen aleen per 20 meter en connectoren per 100) hier in hogeveen woont, en ik in assen.....

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1