Zijn er proggies om even snel de styles te zetten van schuifbalken? Ik vind het zo'n geklooi om de juiste kleuren te krijgen. (net zoiets als Top Style, maar dan een tooltje speciaal voor schuifbalken)
thx
thx
Intentionally left blank
Goed lezen vriendOp woensdag 09 januari 2002 17:28 schreef Donkey het volgende:
TopStyle 2.5 is een goeie
Ah no offence.. is idd een goede.. maar mij veel te ingewikkeld voor een simpele stylesheetOp woensdag 09 januari 2002 17:29 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Goed lezen vriend
Verwijderd
/me zwijgt, waarom kan ik hier geen bijdehante opmerking op vinden om iets terug te roepen, je hebt helemaal gelijkOp woensdag 09 januari 2002 17:29 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Goed lezen vriend
Intentionally left blank
moet zeggen dat ie erg handig is...Op donderdag 10 januari 2002 00:04 schreef crisp het volgende:
online scrollbar color changer version 1.0
Alleen ik krijg de track niet 2-kleurig; ik denk dat bepaalde properties elkaar uitsluiten ofzo....
Yep, daarom staan die input boxjes er ook al (nu alleen nog readonly); even wachten op versie 2.0 dusOp donderdag 10 januari 2002 10:00 schreef elreino het volgende:
[..]
moet zeggen dat ie erg handig is...
(alleen [ja, je blijft zeurders houden], is het niet handiger om ook zelf de kleurwaardes te kunnen intikken? bv RGB 0 0 255)
Intentionally left blank
Verwijderd
Intentionally left blank
Op vrijdag 11 januari 2002 06:19 schreef Martijn22 het volgende:
Je hebt gelijk Crisp, die van jou werkt absoluut makkelijker en beter.
Intentionally left blank
Dus? Voor gekleurde scrollbars heb je zowiezo al IE5.5+ nodigOp donderdag 10 januari 2002 22:05 schreef crisp het volgende:
minpuntje: IE5.5+ required
Wel een verademing om eens iets te maken, zonder je zorgen te hoeven maken of het wel cross-browser compatible isOp vrijdag 11 januari 2002 09:20 schreef Pelle het volgende:
[..]
Dus? Voor gekleurde scrollbars heb je zowiezo al IE5.5+ nodig
* Pelle vind het een mooi tooltje
Intentionally left blank