Voor degene met een Athlon XP

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 09:58
Hallo,

Allereerst wil ik even zeggen dat ik de search al gebruikt heb, maar ik kan er niet echt veel bruikbaars uithalen.

Ik ben van plan om binnenkort een Athlon XP 1900+ te kopen.
Ik heb alleen geen idee welke cooler ik daarop kan/moet zetten.

Zouden jullie voor mij op kunnen schrijven welke cooler jullie hebben, en waarom die cooler, en of je er tevreden over bent.

Alvast bedankt voor de medewerking!

Verwijderd

damn , liegpot!!!

Gebruik de search!!! daar staat echt wel genoeg in!!!

hoe warm word jullie amd xp? (typ dat maar eens in de search)

doe hier maar een slotje op

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 09:58
Ik had alleen op "AMD Athlon XP koelers" gezocht enzo.

In ieder geval bedankt voor de hulp!

Hier kan ik wel aardig wat uithalen :)

Doe maar slotje nu.

Verwijderd

Het ligt eraan wat je uit wil geven, oeveel geluid je wil, en of je gaat overclcken. Als je m gewoon houdt, kan je gewoon een standaard CoolerMaster kopen, genoeg zat! die heb je btw al voor €15 oid. Als je veeeeel wil uitgeven, koop een Alpha PAL8045 me Papst fan, totaal €80 oid... Als je gaat overclocken, volstaat een CM iig niet. Zeker als geluid je niet veel uitmaakt, moet je maar eens gaan kijken naar een Thermaltake, bijv. de Dragon Orb III. Die heb ik, maar het is alsof je moeder constant je kamer aan t stofzuigen is. Geef dus eerst wat meer info over budget, doel, etc...

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 16:14 schreef DjMark het volgende:
Hallo,

Allereerst wil ik even zeggen dat ik de search al gebruikt heb, maar ik kan er niet echt veel bruikbaars uithalen.

Ik ben van plan om binnenkort een Athlon XP 1900+ te kopen.
Ik heb alleen geen idee welke cooler ik daarop kan/moet zetten.

Zouden jullie voor mij op kunnen schrijven welke cooler jullie hebben, en waarom die cooler, en of je er tevreden over bent.

Alvast bedankt voor de medewerking!
He man ik heb ook een xp 1800+ en een msi k7t mb en je heb nodig een heavy cooler die is speciaal voor de snelle amd xp prosesoren en ik heb hem ook, de temperatuer bedragt bij mij via de bios 45 graden en hij is ook niet overclock en 1 goude tip ik heb niet veel verstand van pc maar kloot er niet te veel aan en laat alles zoveel mogenlijk standard
binnenkort ga ik een xp 2000+ kopen en ik hou mooi dezelfde coller ik heb de coller gehaald bij computer land voor F35 dus je weet het veel geluk man!!!!!

ps let wel op waar je voeding zit in je kast!!!!

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:28
Gewoon ff de site van je mobo kijken daar staat meestal een lijst met koelers die goed op je mobo passen en eventueel geschikt is voor de Athlon XP.