TV-IN kabel voor Geforce 3

Pagina: 1
Acties:

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik heb een Asus V8200 T2 64Mb GF3 Ti200 Deluxe, heb redelijk heftig gezoch maar niet echt gevonden, wat voor kabel heb ik nou nodig om mijn tv(of kabel) op mijn kaart aan te sluiten?

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Misschien werkt het bij DeLuxe wel, maar op de 'normale' GeForce 3 Ti 200 die ik heb kun je geen tv/kabel aansluiten. Daarvoor ben je tv-kaart of capture-kaart nodig.

Het enige wat je aan kan sluiten is de videocamera. Ik heb ook al van alles geprobeerd, maar meer lukt echt niet... Zit namelijk ook geen coax-aansluiting op he, alleen S-Vid en Cinch (tulp). Van Scart naar Tulp naar tv-in wil niet, tv-out tulp naar scart weer wel. helaas...

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Oh, dat werkt wel gewoon hoor. Je moet wel een scart adapter hebben die je kunt omschakelen tussen in en uit. Dan werkt het. Ik kijk namelijk altijd in een windowtje tv via de tv ingang.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Op woensdag 09 januari 2002 21:58 schreef Rick2001 het volgende:
Oh, dat werkt wel gewoon hoor. Je moet wel een scart adapter hebben die je kunt omschakelen tussen in en uit. Dan werkt het. Ik kijk namelijk altijd in een windowtje tv via de tv ingang.
Ow, heb je de gewone GeForce 3 Ti 200? Want volgens mij heb ik scart-uitgang die automatisch overschakelt van in naar uit op mijn tv...

Als ik scart-kabel naar versterker doe komt daar wel geluid uit, maar heb nog geen beeld op pc gekregen. Welke kabel gebruik je ervoor dan?

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Ik heb het nu met meerder Scart -> Tulp kabels geprobeerd, kan iemand me uitleggen wat ik nou verkeerd doe als het wel hoort te werken?

• FoxMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08-2025
Op woensdag 09 januari 2002 22:39 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik heb het nu met meerder Scart -> Tulp kabels geprobeerd, kan iemand me uitleggen wat ik nou verkeerd doe als het wel hoort te werken?
Eeeuh, dat gaat je dus nooit lukken om via een UIT-gang een beeldje naar binnen te krijgen. Alleen de deluxe versies hebben een TV (of was het nu video)-ingang EN uitgang.

LinuxFox, because penguins aren't even furry

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Dan heb ik de DeLuxe uitvoering, want ik heb namelijk zowel een TV-Out als Video-In aansluiting (camera aansluiten werkt wel gewoon trouwens...)

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Ik heb een DELUXE kaart, wat inhoud dat je een COMPOSIET video out hebt, een SVHS out hebt, en een SVHS video ingang waar waar ook nog een verloopkabeltje bij zit van SVHS naar COMPOSIET, wat bedoeld is voor de ingang.
Wat je dus moet doen is bijv. het SVHS kabeltje inpluggen in je ingang, daarin plug je weer het verloopstuk van SVHS naar COMPOSIET. Nu leg je de composiet kabel naar de video en steekt deze in een SCART adapter wat een UITGANG scart adapter moet zijn (of zoals ik heb, een omschakelbaren SCART adapter)
Snap je het nu een beetje, of nog niet ? :)

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

koop dan een scart/svideo converter , is betere kwaliteit dan die composiet zooi

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Op donderdag 10 januari 2002 02:21 schreef Rick2001 het volgende:
Ik heb een DELUXE kaart, wat inhoud dat je een COMPOSIET video out hebt, een SVHS out hebt, en een SVHS video ingang waar waar ook nog een verloopkabeltje bij zit van SVHS naar COMPOSIET, wat bedoeld is voor de ingang.
Wat je dus moet doen is bijv. het SVHS kabeltje inpluggen in je ingang, daarin plug je weer het verloopstuk van SVHS naar COMPOSIET. Nu leg je de composiet kabel naar de video en steekt deze in een SCART adapter wat een UITGANG scart adapter moet zijn (of zoals ik heb, een omschakelbaren SCART adapter)
Snap je het nu een beetje, of nog niet ? :)
Ik heb een video-in aan de voorkant, die NIET op de GeForce zelf zit, ligt het daar misschien aan? Want mijn video-in is namelijk WEL composite (videocamera gaat er namelijk goed werkend aan via composite-kabel).

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Ik zie net dat ik ook S-Video ingang heb, dus dan zou het daarop wel moeten werken?

Pagina: 1