Frontpage search niet up-to-date?

Pagina: 1
Acties:

• Jhon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-01 08:38
Klopt het dat de frontpage search niet in de items van na 1-1-2002 kan zoeken.

Als ik bijvoorbeeld op "webtv" zoek, dan kan hij deze niet vinden(niks in dit jaar dan) terwijl er toch een item van is.

edit: foute datum.

Verwijderd

het zou kunnen dat dat gedeelte nog niet geïndexeerd is. Femme kan hier waarschijnlijk meer over zeggen :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Net zoals op username...

LinkedIn WoT Cash Converter

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

De search is nog steeds under construction, en dat wil inderdaad zeggen dat de nieuwste dingen niet gevonden worden en zoeken op gebruikersnaam niet mogelijk is.

Professioneel Hyves-weigeraar

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Waarom wordt die optie dan niet tijdelijk verwijderd?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Liever een search die niet helemaal up-to-date is dan helemaal geen search, lijkt me.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Misschien beetje oud topic, maar:

Waarom kan ik op de frontpage (t.net) niet verder zoeken na de eerste 50 gevonden items? Als ik bijv. op Pentium zoek dan krijg ik 2162 resultaten. Na de eerste lijst klik ik op "Volgende 50 resultaten" en dan krijg ik "Je zoekactie leverde 1 resultaat op:" met verder geen lijst, terwijl er dus duidelijk nog meer topics over zijn. Is dit een bug?

Het gebeurt btw. voor alle woorden waar meer dan 50 resultaten voor zijn.
Oh ja, het kopje klopt ook niet want er staat "Volgende 50 resultaten 101-150" terwijl ik dan nog maar op pagina 1-50 zit ...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Pagina: 1