Toon posts:

Hoe HD aansluiten met omslachtige voeding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn fan onder m'n harde schijf rammelde. Ik m'n harde schijf eruit halen fannetje losschroeven, en stekkertje eruit, dacht ik. Ging wat stroef maar dat kan gebeuren. Dus ik iets harder trekken, trek ik er gloeiende%$#%@!#^@ een pennetje van de HD zelf mee uit. Ofwel afgebroken. Het betreft de 12 volts pen.
Hoe kan ik m'n HD, een 60 GB 7200 rpm Maxtor, voorzien van stroom zonder dat pennetje te gebruiken. Solderen, werkt niet, wat daar is het gaatje te klein voor en het pennetje is hol. Iemand???

• pixel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
je kan hem dan toch op de printplaat solderen? als je daarvoor een power splitter gebruikt. je knipt gewoon een van die stekkers eraf en die soldeer je vast. kan je hem altijd nog los halen!

brabrabrabra...

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wij willen foto's zien :)

Maar anders wordt het lastig voor ons om in te schatten hoe erg je HD gesloopt is.... >:)

• moeizaam
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-04-2024
Op woensdag 09 januari 2002 16:27 schreef pixel het volgende:
je kan hem dan toch op de printplaat solderen? als je daarvoor een power splitter gebruikt. je knipt gewoon een van die stekkers eraf en die soldeer je vast. kan je hem altijd nog los halen!
Ja, simpel ! Lijkt me te doen toch.

Signature?

Verwijderd

Topicstarter
Op een van die zilverkleurige plaatjes eronder zeg maar. Allevier solderen of, eentje?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

kun je niet gewoon een RMA aanvragen?

Verwijderd

Topicstarter
Dat is zeker dat ze je een nieuwe schijf sturen van Maxtor? In dat geval, nee. Ik MOET er gegevens afhalen.

• pixel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik zou ze dan wel alle vier doen natuurlijk. anders moet je je harddisk aansluiten met twee stekkers. das ook niet handig.

brabrabrabra...

Pagina: 1