Ik heb uit een boek de volgende code:
<%
Dim rsQuery' Als ADODB.Recordset
Set rsQuery = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")
rsQuery.Open "SELECT * FROM Klanten", cnDB _
adOpenForwardOnly, adLockReadOnly
%>
Het boek vermeldt verder het volgende:
Om gebruik te maken van de 'ad' parameters moet ik een include opnemen naar het bestand
adovbs.inc op c:\..\system\ado.
Dit heb ik als volgt gedaan
<!-- #include file="c:\Program Files\Common Files\System\Ado\adovbs.inc" -->
Ik krijg nu echter de foutmelding dat het bestand niet gevonden kan worden, terwijl dit bestand toch echt op die plaats staat.
Is dit misschien een probleem omdat de 'users' geen rechten op de c schijf van de server?
In het boek wordt eventueel een METADATA-tag genoemd. Hoe luidt die en hoe neem ik die op in mijn code?
Wellicht zijn er ook andere wegen die naar Rome leiden, maar dit zal toch de begrijpelijkheid van hetg boek verhogen.
<%
Dim rsQuery' Als ADODB.Recordset
Set rsQuery = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")
rsQuery.Open "SELECT * FROM Klanten", cnDB _
adOpenForwardOnly, adLockReadOnly
%>
Het boek vermeldt verder het volgende:
Om gebruik te maken van de 'ad' parameters moet ik een include opnemen naar het bestand
adovbs.inc op c:\..\system\ado.
Dit heb ik als volgt gedaan
<!-- #include file="c:\Program Files\Common Files\System\Ado\adovbs.inc" -->
Ik krijg nu echter de foutmelding dat het bestand niet gevonden kan worden, terwijl dit bestand toch echt op die plaats staat.
Is dit misschien een probleem omdat de 'users' geen rechten op de c schijf van de server?
In het boek wordt eventueel een METADATA-tag genoemd. Hoe luidt die en hoe neem ik die op in mijn code?
Wellicht zijn er ook andere wegen die naar Rome leiden, maar dit zal toch de begrijpelijkheid van hetg boek verhogen.