Dit topic is wel van toepassing in: [topic=374571]
Verwijderd
Ja hoor, jij weet meer dan 1 ding dus ik kan er moeilijk een uitspraak over doen , iets specifieker aub over welk weetje heb je het?
WetenschapOp woensdag 09 januari 2002 15:53 schreef Thats_me_Thats_right het volgende:
Waar gaat dit in vredeŽs naam over???
Verwijderd
Slot pleaseGebruik argumenten Op W&L wordt het sterk gewaardeerd als je je meningen onderbouwt met argumenten. Het is dus niet de bedoeling dat je roept: "God bestaat niet!" of "Evolutie is onzin" en verder niets; onderbouw je mening met argumenten waarvan jij denkt dat ze overtuigend zijn.
Wat is dit nou weer voor vraag???

Je bent duidelijk nieuw hier... lees de FAQ aub en kom niet met dit soort "nuttige" bijdragen:
Je bent duidelijk nieuw hier... lees de FAQ aub en kom niet met dit soort "nuttige" bijdragen:
en dergelijke... beetje irritant namelijk..."Iemand is slim als ie niet zegt dat hij slim is"
"beter ooit iets beleefd en vergeten dan nooit wat beleefd te hebben"
"Een gat is iets waar je je leuter in moet stoppen"
Verwijderd
Viel mij ook al op jaOp woensdag 09 januari 2002 16:13 schreef jorisbol het volgende:
Wat is dit nou weer voor vraag???
![]()
![]()
[..]
en dergelijke... beetje irritant namelijk...
Ik weet wat jij weet maar weet jij wat ik weet
?
Eindelijk iemand met een zinnige opmerkingOp woensdag 09 januari 2002 16:40 schreef raptorix het volgende:
Ik weet wat jij weet maar weet jij wat ik weet?
En voor de gene die de lol hiervan niet kunnen inzien >> Lees het dan niet stelletje nieuwsgierige mensen
Deze topic gaat dus vrijwel nergens over, lees de w&l policy om er achter te komen wat er verwacht word van een topic.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()