Hallo Allemaal,
Ik heb weer wat leuks.
Waarschijnlijk zullen er wel mensen gehoord hebben van Diskonkey media, handig USB 1.1 apparaatje ter grote van een marker waar je data op kan parkeren.
Nu is het mogelijk om via USB te booten, bijvoorbeeld van een harddisk ofzo.
(Voor meer info, www.usb.org)
Maar nu wil ik booten van dit apparaat, het levert me alleen problemen op om dit ding bootable te maken.
Mijn vraag is niet speciaal gericht op DiskonKey, maar eigelijk voor alle removable media.
Het schijnt dus ook mogelijk te zijn om b.v. van een USB zip te booten, maar hoe maak je zo'n ding dan bootable ??
Ik heb van alles geprobeerd, formateren met opties, sys'en, met rawrite floppy-images erop zetten, niks schijnt te werken. Vreemd, maar goed, waarschijnlijk doe ik iets fout.
ps. Ja, ik heb eerst het internet afgezocht
oja, hebben er hier nog meer mensen ervaring met DiskonKey ??
Ik vind het in elk geval waarzinnig makkelijk.
Ik heb weer wat leuks.
Waarschijnlijk zullen er wel mensen gehoord hebben van Diskonkey media, handig USB 1.1 apparaatje ter grote van een marker waar je data op kan parkeren.
Nu is het mogelijk om via USB te booten, bijvoorbeeld van een harddisk ofzo.
(Voor meer info, www.usb.org)
Maar nu wil ik booten van dit apparaat, het levert me alleen problemen op om dit ding bootable te maken.
Mijn vraag is niet speciaal gericht op DiskonKey, maar eigelijk voor alle removable media.
Het schijnt dus ook mogelijk te zijn om b.v. van een USB zip te booten, maar hoe maak je zo'n ding dan bootable ??
Ik heb van alles geprobeerd, formateren met opties, sys'en, met rawrite floppy-images erop zetten, niks schijnt te werken. Vreemd, maar goed, waarschijnlijk doe ik iets fout.
ps. Ja, ik heb eerst het internet afgezocht
oja, hebben er hier nog meer mensen ervaring met DiskonKey ??
Ik vind het in elk geval waarzinnig makkelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door moeizaam op 10-07-2003 00:42 ]
Signature?